Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Das echt grappig man :*D Deze skin moet je maken voor die skoda octavia 2 2005 van Jvt & Trall, die politie auto ziet echt goed uit, zeker met jouw skin gozer, als je geluid in gt kan maken heb ik ook nog wel een nl sirene voor je :D

Ennuh vraagje tussendoor... die screenshot van die MAN truck, welke game is dat?

Greetz

Bewerkt: door Combine_s
Geplaatst:

Die man is van 18 Wheels Of steal een spel waar je vrachtwagen chauffeur bent, en je moet laden en aflossen :Y

Geplaatst:

Erg mooi gemaakt, alleen ik vind die NL vlaggetjes een íets te felle kleuren hebben. Verder wel mooi! ;)

Geplaatst:
Heb je een screen ? :)

Check zijn link, even naar beneden klikken bij die foto's en dan zie je hem vanzelf. ;)

Geplaatst:

Ik heb de Ford Crown nog een beetje veranderd. http://www.mijnalbum.nl/Album=EA7B4AOJ

Das echt grappig man :*D Deze skin moet je maken voor die skoda octavia 2 2005 van Jvt & Trall, die politie auto ziet echt goed uit, zeker met jouw skin gozer, als je geluid in gt kan maken heb ik ook nog wel een nl sirene voor je :D

Ennuh vraagje tussendoor... die screenshot van die MAN truck, welke game is dat?

Greetz

ik heb geprobeerd om de Skoda in nl politie te krijgen. http://www.mijnalbum.nl/Album=EA7B4AOJ

Geplaatst:

Hmmmz, goed bezig gozer, nu alleen dat duitsche groen nog weg krijgen :*D

Ik heb inmiddels 18 wheels of steel: convoy gedownload, gaaf spel!!! maarja twas een trial versie, en krijg hem niet geunlocked :N dus terug naar sa :bier:

Geplaatst:

Ja, 60 min. echt droog van de makers... zeer gaaf spel

Maar heb je aan de eigenaar van de skodahet gevraagt of je hem mag gebruiken?

Geplaatst:

Als je goed kijkt zit er een fout in de nl politie wagen ; de strepen zitten andersom!

kijk maar naar jouw 'gemodde'

en naar een echte politie bus van nederland

post-8193-1139517740.jpg

post-8193-1139517757.jpg

Geplaatst:
Als je goed kijkt zit er een fout in de nl politie wagen ; de strepen zitten andersom!

kijk maar naar jouw 'gemodde'

en naar een echte politie bus van nederland

Nee hoor, de strepen op het plaatje van de gemodde politiewagen staan goed. Zoek namelijk maar eens een foto op van een politiewagen vanaf de andere kant..

Alle politiewagens ( en andere hulpverleningsvoertuigen met BiZa stripping ) hebben aan de bestuurderszijde de rode strepen boven zitten, en aan de passagierszijde de blauwe strepen.

De gemodde politiewagen is aan de kant die je nu ziet dus gewoon goed. Nu ben ik wel benieuwd hoe hij er aan de bestuurderszijde uitziet.. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...