Blastov Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Die wagen ziet er superstrak uit shanon, hij moet even de texture 180 graden draaien Reageren
shanon Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 huh???? Dus ik had toch gelijk!! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Whatever. Ga je er ook nog een Amublance van maken? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Whatever.Ga je er ook nog een Amublance van maken? Ik denk dat Ambulance niet echt nodig is, tenzij je hem geel wil hebben... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Whatever. Ga je er ook nog een Amublance van maken? Ik denk dat Ambulance niet echt nodig is, tenzij je hem geel wil hebben... Euh ja wat is daar mis mee? Reageren
nypd Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 De auto is hier te downloaden http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&main_cat=116 Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Jaah, mooie auto, 9 Greetz, GTA Vice VIP Reageren
nypd Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Das echt grappig man Deze skin moet je maken voor die skoda octavia 2 2005 van Jvt & Trall, die politie auto ziet echt goed uit, zeker met jouw skin gozer, als je geluid in gt kan maken heb ik ook nog wel een nl sirene voor je Ennuh vraagje tussendoor... die screenshot van die MAN truck, welke game is dat? Greetz heb je die sirene nog? volgens mij weet ik wel hoe ik dat in gta krijg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.