Upstream Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ziet er mooi uit achille, alleen dat rechter draadje heeft een hele onnatuurlijk vorm. Misschien kan je die wat verbeteren. Voor de rest echt top werk
Achille Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Haha thnx, maar ik had de wires te dik gemaakt dus had ze uitgerekt.. Ik zal vandaag verbeteren.. Of een andere tech sig.. Maar ik vind em zelf wel goed gelukt Nog meer rates?
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Zeker. Over de sig: Mooie BG. Zeer mooie orb. Wires zijn wat raar que uiterlijk maar erg mooi gebogen. Erg mooie patterns. Mooi geheel. Miss had je indents erbij kunnen doen. 9/10 Keep it Up
Froop Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Het is een mooie sig, en daar kun je niet om heen. Alles heeft een metaal-vorm, wat dus ook moet bij een tech sig. Het enige nadeel vind ik weer je orb. Hij is aan de bovenkant te donker. Ikzelf prefereer hem donkergroen maar het is jouw sig, dus jouw keuze. Mijn complimenten weer. Bewerkt: 5 februari 2006 door Froop
Grove St. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) + punten: - mooi groen - zelf gemaakt - punten: - Niet mooi afgewerkt - geen diepte - geen betekenis Oefenen baart kunst een 6,5/10 Bewerkt: 5 februari 2006 door Grove St.
Achille Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Lol, raten om me terug te pakken omdat jou sigs zo waardeloos zijn... Oefening baart kunst, kan je beter zelf gaan oefenen want tekst + plaatje is niks he grove
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 + punten:- mooi groen - zelf gemaakt - punten: - Niet mooi afgewerkt - geen diepte - geen betekenis Oefenen baart kunst een 6,5/10 Als jij hier geen diepte is ziet moet je echt naar de opticien. Geen betekenis? Er is aandacht aan besteed. Iets wat voor jou niet belangrijk is mr.wallpaper-text
Silverwing Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Dit is jouw topic Achille, Grove St. post een rating en jij begint over zijn sigs. Wie is er dan in de fout? En Achille inderdaad, oefening baart kunst. Je moet niet denken dat je al pro bent, je moet nog veel leren. De ene wire heeft wel een rare vorm, waardoor het onrealistisch blijkt. Het pattern op de achterkant past ook niet bij tech... Je hebt nog een weg te gaan, maar je begint goed. 6.0/10
Grove St. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Het is niet om terug te pakken... Want daar heb ik geen behoefte aan omdat zo te zien de meerder heid het met mij eens is, dat jij zeikt... Maar het is een 6,5 waard... eerst dacht ik een 6 maar omdat het nieuw is is het origineel... Alleen niet goed afgewerkt
Eli R Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Hoe erg ik misschien ook tegen Grove St. ben door 'meneer nieuwe easteregg in alles' uit te hangen, ben ik het voor een keer met hem eens, alleen ik vind het meer een 7 waard.
RonaldVC Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Tjonge, lekker sfeertje hangt er weer zeg... Ik ben niet zo'n fan van die tech-signatures maar ik vind hem helemaal niet zo slecht, hij zit wel goed inelkaar.. je huidige is mooier, dat moet ik erbij zeggen.. Rate 6,5/10
Flitskikker Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Lettertype: 8 Render: 9 Border: 8 Achtergrond: 9,5 Overig dingen: 9,5 Totaal: 8,8
Achille Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Thnx, ik vind deze erg lelijk nu ik heb een beter gemaakt.. Ook bij showroom. Kan beter die raten en deze niet meer
Recommended Posts