T@rget Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Hey luitjes ik zie best vaak dat op clan site's enzo bij server ip <clannaam of iets anders>.servegame.org hoe krijg ik ook zo iets???? Greetz T@rget Reageren
Dizcid Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 dat krijg je als je daar een server heb volgens mij. weet niet zeker. Reageren
T@rget Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Nee dat is het niet een vriend van me had er ook een aan gevraagt maar hij heeft de site niet meer en op google kan ik het ook niet vinden Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Servegame.org is een naam van een host die tegen betaling server's levert. Gservers.nl is er ook zo een. Reageren
Azer Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 zoiets heet een subdomein (bv. mtaserver.gtagames.nl)... kan je alleen aanmaken als jezelf het domein bezit (en de mogelijkheid hebt om subdomeinen aan te maken...) Reageren
T@rget Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Neej het is al gelukt (het is gratis hoor ) anyway bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.