enrico Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 De Saved games die ik donwload voor gta san andreas op pc plaats ik bij gta user files. Maar alks ik ze laad ga ik bij het laatste missie die ik heb gespoeeld bij een andre saved game.die ik maakte maar een saved game van een site gaat niet hoe actieveer ik dat ?? Reageren
_jordy_ Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 je bedoeld dus als je een missie van je gedownloade savegame wil spelen, hij verder gaat op je oude save game? Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) kijk je hebt 8 sloten van save games. Als je BV: GTASAsf1 download Moet je deze zettten in gta user files zoals je al zie. Nu moet je ook het eerste slotje openen. Bewerkt: 5 februari 2006 door zethe Reageren
enrico Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 maar ik doe dat ent tga nog niet ik heb al 1 missie gespeeld met die peten achter volgen ide heb ik gedaan en dan zet ik ne gedwonloade saved game in die map en dan gaat ij naar heel het begin vant spel bij 1942 aant vliegtiuig Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 maar ik doe dat ent tga nog niet ik heb al 1 missie gespeeld met die peten achter volgen ide heb ik gedaan en dan zet ik ne gedwonloade saved game in die map en dan gaat ij naar heel het begin vant spel bij 1942 aant vliegtiuig Ik wil je wel helpen, maar jou berichtjes kan ik bijna niet lezen. Zou je wel ABN willen typen? Kun je ze nog eens vertellen en dan in goedde netjes Nederlands. Want ik begrijp het bijna niet. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 maar ik doe dat ent tga nog niet ik heb al 1 missie gespeeld met die peten achter volgen ide heb ik gedaan en dan zet ik ne gedwonloade saved game in die map en dan gaat ij naar heel het begin vant spel bij 1942 aant vliegtiuig Ik wil je wel helpen, maar jou berichtjes kan ik bijna niet lezen. Zou je wel ABN willen typen? Kun je ze nog eens vertellen en dan in goedde netjes Nederlands. Want ik begrijp het bijna niet. um ja, wacht "maar ik doe dat en het gaat nog niet, ik heb al een missie gespeeld met die mensen achtervolgen. En dan zet ik een gedownloade safe game in de map en dat gaat hij terug nar het begin van het spel waar bij je met de rustler aan het vliegen bent!" Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Post dan ook niet Dus stop alsjeblieft met zo te spammen. Dat komt waarschijnlijk omdat jij een V2 game hebt van San Andreas, en dat die Savegame die je in je map zet, gemaakt is met een V1 van San Andreas. Probeer eens de patch uit dit topic te installeren., en dan die savegame nog eens te laden. Die patch zou je v2 spel naar V1 moeten downgraden. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Voor HANDICAPS (Als een grap bedoelt) een directe link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.