Toni Caprioni Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Op wikigta staat dat je met een dumper er gelijk overheen moet rijden. Je kuntbeter met een sniper de baas daar vermoorden. Hij heeft een vest aan en een afstandsbediening in zn hand. Hij staat onder een afdakje en je kunt hem zo afknallen. Dan verdwijnt de tijd en kun je er langer over doen om het dynamiet te pakken. Bewerkt: 5 februari 2006 door Thomas Crown Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Hey Thomas, Als je iets vind wat over WiKiGTA gaat, moet je het hier niet melden. Je gaat dan naar het WiKiGTA fora en je kunt er alles melden. Als jij bijvoorbeeld een foutje vind of een tip hebt, kun je hem daar altijd melden. De tips het liefste in de ideeënbus en de foutjes in het fouten topic. Meestal krijg je een reactie of het een goedde tip is. Dan bedanken we je ook nog !! Hier (klik) vind je het WiKiGTA fora! Veel succes ermee !! Ohzo, als iemand iets moeilijk vind kun je het dan ook nog melden hé Bewerkt: 5 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Ja ok, maar dit is voor degene die hem moeilijk vinden maar bedankt voor de tip, ik zal het posten Bewerkt: 5 februari 2006 door Thomas Crown Reageren
Markolie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Best slim :-p Maar helaas kan ik het niet doen Ik ben er al voorbij Markolie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.