Jump to content

Explosive Situation

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op wikigta staat dat je met een dumper er gelijk overheen moet rijden. Je kunt beter met een sniper de baas daar vermoorden. Hij heeft een vest aan en een afstandsbediening in zn hand. Hij staat onder een afdakje en je kunt hem zo afknallen. Dan verdwijnt de tijd en kun je er langer over doen om het dynamiet te pakken.

Ik zal een goeie beschrijving maken, die komt zo

Hier de beschrijving

Woozie speelt golf als je binnenkomt. Ze weten nu dat de Sindacco's verantwoordelijk zijn voor een aantal aanvallen. Carl heeft een plannetje, daarvoor heeft hij een aantal mensen nodig en wat spullen waaronder explosieven. Woozie weet een open mijn in het zuid-westen van de stad, daar kan je wel explosieven vinden.

Ga naar de 'Hunter Quarry' en loop in de rode marker. Je moet zorgen dat je in de steengroeve bent en de explosieven hebt gepakt voor de werkmannen ze af laten gaan. Je hebt daarvoor 2 minuten en 30 seconden de tijd! Als je het niet haalt worden de explosieven ontploft en is je missie mislukt. Loop naar het midden van de steengroeve en vermoord de hoofdman, hij staat onder een afdak midden in de steengroeve en hij heeft een oranje vest aan en een afstandsbediening. Ga daarna in de DUMPER (vehicle). Met de DUMPER rij je over de kratjes heen waar het dynamiet inzit, zodra die kapot zijn stap je uit en pak je het dynamiet. Omdat je de hoofdman hebt vermoord heb je eindeloos de tijd om ze te pakken. Zo ga je door tot je alle dynamiet hebt verzameld. In totaal zijn het er 4. Eentje word vervoerd door een vorklift, rij met de DUMPER tegen de vorklift aan en hij zal omvallen. Het kratje zal stuk gaan (zo niet dan rij je er nog een keer overheen). Nu je ze allemaal hebt komt er bewaking opdagen, ze blokkeren de uitgang voor je! Ga op de motor en volg de pijlen om uit de steengroeve te komen. Er zijn een aantal jumps die je moet nemen, zorg dat je genoeg snelheid hebt en niet te veel. Als je uit de steengroeve bent rij je naar het punt waar je de dynamiet moet afgeven (staat aangegeven op de radar).

Bewerkt: door Thomas Crown
Geplaatst:

Hey Thomas,

Ik wardeer je werk hoor, maar we nemen helaas geen werk van "gewone" leden aan. WiKiGTA heeft een eigen team, die beschrijvingen maakt voor elke missie. Die zorgt ook voor foto's tips en alles. Zals ik al zei, als je iets toevoegen wilt kun je het altijd melden in het ideeënbus topic of het foutjes topic.

Ik zou zeggen bespaar je de moeite om een missie-omschrijving te maken, we nemen helaas niets aan. Lees voor alle duidelijkheid dit topic (klik) nog even door. Daar staat het inzendingen beleid en het aaname beleid.

Vriendelijk groet,

De WiKiGTA-Crew.

Geplaatst:

Ik wil alleen helpen, meer niet, net zei je nog datik em hier moest plaatsen. En zo kun je deze missie beter halen!

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt dat zei ik ook. Als je aanvullingen of tips hebt moest je het melden in de Ideeënbus of het Foutjes topic. Het is niet de bedoeling dat niet-Wikileden missie beschrijvingen maken. Je doet namelijk alles voor niets. Ik heb dat niet bepaald maar daardoor blijft alles betrouwbare informatie van de WiKi-leden.Wij weten nu niet dat je iets gekopieerd hebt van een andere site of zelf gemaakt hebt.

Tot slot is het handig om deze pagina (klik) ook even door te lezen, daar vind je allerlei informatie over wat je allemaal kunt doen om mee te werken. En waarom je je neit kan inloggen ect. Lees anders ook deze post (klik) door.

We waarderen je inzet hoor, maar helaas.

Groeten,

De WiKiGTA-Crew.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Zoals Ruurd31 ook al zei, zijn aanvullingen en correcties altijd welkom, dat is een van de redenen waarom we dit subforum hebben.

Het is alleen heel erg zonde van je tijd als je een hele missie beschrijving gaat zitten maken, want die wordt toch niet zo overgenomen.

Het is veel beter om gewoon losse tips/suggesties te posten. Op die manier kan een wikigta medewerker, na het te hebben gechecked deze informatie eventueel in wiki-pagina verwerken.

Dus: Meedenken is toegestaan en wordt gewaardeerd, maar ga geen onnodig werk doen. Het maken van de verhalen op de wikigta.org site is de taak van de medewerkers..

Geplaatst:

Euh.....ik heb even gekeken op WikiGTA en het verhaal van Thomas Crown is geheel het verhaal wat we (Dizzee) zelf al hadden neergezet. Ergo: het gaat hier strict genomen om de toevoeging van het vermoorden van de opzichter met een snipergun. Als we dit er bijzetten (eerst even testen?) zijn we klaar toch?

Hij heeft dus helemaal geen missiebeschrijving geschreven......

Geplaatst:

Ja, ik heb het gewoon een heel stuk gekopieerd, maar ik heb alleen geen kaartje waar die vent staat dus het is inderdaad makkelijker als jullie hem even overdoen. Toch nog bedankt, hopelijk is wikigta 0,01% verbeterd!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...