kadee Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Hoi iedereen ik zit met een vraag bij sommige vice city video's zie ik staan vanboben links replay en dan gaat alles trager welke knop druk je daar dan voor in op pc kan iemand mij helpen Reageren
Thabit Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Volgens mij was dat F1 . Reageren
kadee Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Volgens mij was dat F1 . bedankt maar zo lukt het ook niet Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Volgens mij was dat F1 . bedankt maar zo lukt het ook niet Volgens mij hoort de 'Replay' toch echt te lukken met 'F1'. Misschien dat je de knop bij 'Controls' hebt veranderd. Probeer het eens door de 'Controls' weer op de 'Default Controls' te zetten, misschien dat het zo werkt. Reageren
kadee Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 heb ik geprobeerd maar ik kan niet op default controls zetten Reageren
Thabit Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Tuurlijk wel, dat kan iedereen. Options --> Controls --> Default Controls. Zo simpel is het! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Anders even het bestandje gta_vc.set verwijderen, in Mijn Documenten > GTA Vice City User Files. Er kan niks ergs gebeuren; alle instellingen worden weer teruggezet naar de standaard, dus ook de knoppen voor de replay. Dan zou het weer moeten werken... Reageren
Samurai Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Kan je op de ps2 ook replay doen? Reageren
qaiz Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 neej je kan geen replays op de ps2 doen en die replay is voor de stunters/gameshower de manier om te laten zien en makkelijk te laten opnemen van net gebeurde acties. F1 : replay van je laatste 1 a 2 min F2 : de replay op slaan F3 : de op geslagen replay afspelen(je kan doormiddel van F2 ook de replays op slaan dan veranderen in gta vc userfiles en dan replay.rep een anderen naam geven zodat je ze terug kan vinden) ik ben zelf stunter van daar dat i kdit wist :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.