Robin2130 Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 (bewerkt) Download HIER SP2 voor windows XP SP2 voor windows xp te downloaden Windows XP SP2 installeren op NL-versie Later dan beloofd, maar Service Pack 2 voor de Nederlandstalige Windows XP-versies is nu te downloaden. Enkele sites meldden gisteren al dat SP 2 voor de Nederlandstalige Windows XP-versies al uit was, maar het duurde tot maandagavond voordat de update te downloaden was.De Engelstalige versie is al geruime tijd beschikbaar. Microsoft had voorspeld dat de vertaalde SP2-versie op 1 september afgerond zou zijn. Miljoenen Nederlandse computergebruikers zitten nu nog te wachten op een ingrijpende onderhoudsbeurt van hun Windows XP-versie. Op de Microsoft-site staat nog steeds te lezen dat SP2 'in aantocht' is. Wie de optie 'automatische updates' heeft ingeschakeld, krijgt vanzelf een seintje dat het downloaden kan beginnen. Bron: ZDnet.nl Bewerkt: 6 september 2004 door Gta Freak Reageren
Joriz Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Ik heb Service pack 2 een paar maanden geleden 2 weken lang getest. Het beviel me niet echt omdat er allemaal irritante firewall en beveiligings dingen inzitten waardoor je steeds pop-ups hebt van veiligheidmeldingen inplaats van reclame. Het is denk slimmer om iets als Zone Alarm te gebruiken. Maar voor de algemene veiligheid is het toch beter om SP2 te downloaden en dan gewoon dingen als de Microsoft firewall uit te schakelen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Ik heb t nog niet geinstalleerd maar is het dan niet meer dan alleen een grote firewall van meer dan 260MB??? Reageren
CJ_SA Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 SP2 is nu vebetert alz je um nu download heb je wel voordelen Reageren
Timovich Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 SP2 is nu vebetert alz je um nu download heb je wel voordelen Handig als je die er ff bij zet voordat iedereen 'm straks nog voor niks download Reageren
Spike Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 lol ik heb sp2 al 6 a 7 maanden al :huh: :rolleyes: . Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik heb het sinds vandaag in 1 woord: k*t ( nee die is niet aanwezig om te nemen ) Freek Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 lol ik heb sp2 al 6 a 7 maanden al :huh: :rolleyes: . Kan niet want SP2 is gereleased in september 2004 en dat is geen half jaar terug Reageren
Spike Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Kan niet want SP2 is gereleased in september 2004 en dat is geen half jaar terug oh maar ook niet zeker in sept!!, toch wel minimaal voor sept!!, maar als je me niet gelooft is dat niet erg als ik maar in me eigen geloof . Reageren
TubS Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 ik zal even ontopic gaan: ik heb SP2 ook al een tijdje draaien en het is wel een stuk veiliger als zonder, het beste is eigenlijk, laat nu je windows service pack1 of geen erop staan, en als je pas windows opnieuw installeerd dan meteen SP2 erbij te doen, dan heb ge geen gezeik met programma's die blokkeren enz. indien je geen snelle internet provider heb raad ik je ook aan op SP2 op cd te bestellen, heb ik ook gedaan, niet vanwege mijn snelheid want die is goed maar mijn familieleden en vrienden hebben niet zulke snelle verbindingen of helemaal geen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Dat heb ik ook gedaan, ik moet alleen nu nog 5 weken erop wachten maarja het is gratis dus heb ik het er wel voor over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.