Berrus Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Je moet in SF voor die pimp een man en zijn beveiliger doden. Die man zit in een limo en de beveiliger in zo'n suv. Die missie lukt me niet. Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Zorg dat je een Micro SMG, Tec9 of een SMG hebt zodat je uit de auto kan schieten. Dan gaat het sneller om die auto's kapot te maken, verder wat je alleen maar kan doen is achtervolgen. Ze rijden zichzelf toch wel minstens een keer de afgrond in of tegen een muur zodat je de tijd hebt om te schieten. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Voor meer informatie en tips voor deze missie, bekijk dan de missiebeschrijving op WikiGTA. Die vind je hier: *KLIK* Veel succes! Bewerkt: 5 februari 2006 door NandroDavids Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Bij de achtervoling moet je proberen gewoon er naast te rijden. Als je op een goed recht stuk ben moet je een Drive-By doen. Als je 1 van de 2 wagens kapot hebt geschoten, kantelt meestal de ander. Ik raad je aan eerst de zwarte wagen kapot te maken. Je kunt ook gewoon eerst achtervolgen, op den duur kom je op de snelweg die naar Los Santos gaat. Blijf gewoon de wagen achtervolgen en neem af en toe risico met schieten. Veel succes! *Edit: Ik ben veelste laat, volgende keer maar niet naar de WC!! Bewerkt: 5 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Koopa Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Het beste en snelste is inderdaad om te schieten. Blijf ze gewoon achtervolgen, op een gegeven moment vliegen ze ergens in een parkje over de kop (dacht ik hoor). EDIT: Woopsie, ik heb het zelfde probleem Ruurd! Bewerkt: 5 februari 2006 door Koopa Reageren
Berrus Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Ik heb de Tec9 gekocht. Die micro sig had ik al. Maar het lukt me niet om te schieten... Dit is best een rotmissie want als die pimpauto ontploft, is de missie over en kun je helemaal overnieuw beginnen, dus ook weer die ho afzetten en die pimp afmaken en die andere 2 kerels afmaken. Best stressig... Bewerkt: 8 februari 2006 door Berrus Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Nog een kleine extra tip: als je die hoer hebt afgezet en die 2 mannen hebt neergeschoten moet je inderdaad naar het hotel rijden. Maar: vlak bij je garage in Doherty kom je langs een Pay 'n Spray, die je gewoon kunt gebruiken. Rij daar doorheen, zodat je helemaal 100% schadevrij aan de missie begint..... Reageren
Berrus Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Klopt, dit heb ik ook gedaan. Ik zou het leuk vinden als iemand zou reageren die ook op de x-box speelt. Misschien moet ik een bepaalde combinatie van knoppen gebruiken om uit de auto te kunnen schieten................ Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Stuur een PM aan Xbox gta ofzo hij weet het vast wel. Reageren
Berrus Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik geloof dat ik het al weet. Vanavond ff uitproberen... Reageren
Berrus Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 't is me gelukt!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.