Tha-Ran Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 hallo iedereen, in las venturas zag ik een gebied maar of dat wel kon bij de boten school ik vraag me af of dat wel hoort of zou er iets kapot zijn met het spel Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Heb je meschien screens van dat "gebied" anders kunnen we je moeilijk helpen... Reageren
quinton Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 waar heb je het over, en waar slaat dit op Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Heb je screens of bedoel je de bootschool de bootschool is normaal. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) zo ongeveer weet niet echt zo goed hoe je dat moet doen dit is ales wat ik weet Bewerkt: 5 februari 2006 door roneri Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ja dat is een screen van de map.. heb je ook een ingame beeld? Dan weten wij ook wat er aan de hand is. Reageren
quinton Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ja dat stadje is normaal, waarom zou dan niet normaal zijn Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Volgesn mij bedoelt hij dat hij het niet normaal vind er daar zich een dorpje bevind, omdat hij dat nog nooit heeft gezien of ...... Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Omg wat zeg je ik snap het niet. zie je een deel waar je niet in kunt door een fout onzichtbare muur? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Doe es rustig... ik heb toch gevraagd dat hij een screen wil posten.. hij heeft het niet zo duidelijk uitgelegd dat hoeft niet steeds te herhaald worden. @ Tim Van Vynckt wat jij zegt slaat nergens op hij vindt het heus niet raar dat daar een dorp is... Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) ik bedoel of er wel een gebied hoort, zo'n gebiednet als van de ballas maar dan geel sorry ik had het niet zo goed uitgelecht :$ P.S. ik weet niet hoe je een screen moet maken Bewerkt: 5 februari 2006 door roneri Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Dat hoort wel in Los Santos maar niet daar bij de bayside marina... weet je zeker dat dat daar zit? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Oh je bedoelt dat er vagos zijn soms als je weer missies doet zijn daar vagos of Ballas je kan dat territorium overnemen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Zitten daar bij jou nu gebieden en lopen er Ballas of Vagos members rond? Dan heb je te maken met de glitch. Dat je overal terrortoriums kan krijgen. Als je het spel opnieuw start is het weg. Of bedoel je dat grijze spul dat over de kaart heen hangt? Dat betekend dat CJ daar nog nooit is geweest. Dus weet hij niet hoe het eruit ziet, als je er door heen rijd of vliegt zal het verdwijnen. Bedoel je soms nog wat anders? ______________________________ ik bedoel of er wel een gebied hoort, zo'n gebiednet als van de ballas maar dan geel sorry ik had het niet zo goed uitgelecht :$ P.S. ik weet niet hoe je een screen moet maken Dan zijn er dus gele of paarse gebieden op de radar, dat betekend dat je die over kan nemen. Je valt ze aan en er zal een gang-war starten. Vermoord telkens de mensen die op je af komen en die gebieden worden groen. Een screen maken doe je zo. Je gaat erna toe en druk op Printscreen, dat zit rechtsboven op je toetsenbord. Dan plak je het in Paint. Je slaat het op en je kunt het ons laten zien ! Bewerkt: 5 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) ja gta-liafhebber heeft volgens mij gelijk ik wist de naam niet van die bende maar hoort dat nou? ? en ruurd31 het is de vagos wou ik zeggen Bewerkt: 5 februari 2006 door roneri Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.