Jump to content

een gebied in las venturas, nooit van gehoord

Recommended Posts

Geplaatst:

In de missie Saint mark,s ga je naar Liberty city en soms krijg je een territorium van de Vagos of de Ballas daar waar jij nu de Vagos hebt.

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha-Ran

8

• Typhoon

4

• Ruurd31

4

• S.W.A.T.

4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
-ja gta-liafhebber heeft volgens mij gelijk ik wist de naam niet van die bende

maar hoort dat nou? ?

en ruurd31 het is de vagos wou ik zeggen

Nee. Dat hoort niet zo, dit is een glitch. De gangs kun je vinden op WiKiGTA, daar staat redelijk veel informatie over de gangs. Het is nog niet helemaal af, maar je kunt er al vast even rondneuzen.

Na de missie Sint Marks Bistro kan dit ook wel eens gebeuren. Je vliegt dan heel ver van de kaart af en komen er perongelijk gebieden op je kaart. Dat hinderd niet zo, want je kunt altijd verder met het spel. Je hebt er dus geen last van.

Link naar de gangs: http://nl.wikigta.org/index.php/Gangs_%28San_Andreas%29

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Dat gebied hoort niet bij Las Venturas. Die gebieden horen eigenlijk alleen maar thuis in Los Santos. Maar door er iets fout ging tijdens het spelen, kwam het daar ook. Dat is gewoon een ongelukje geweest.

Je hebt er perongelijk gebiedden bij. Je had dus gewoon te maken met zo'n glitch.

Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!

Ik leg het even uit:

Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)

Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken.

Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden.

Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico

Het is niet heel erg. Je kunt gewoon verder spelen ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Het is inderdaad niet zo heel erg, maar nu moet je dat gebied ook gaan veroveren, als je 100% van alle gebieden wil hebben. ;)

Ik heb een keer alle gebieden 100% maar die territorium van de bootschool kon ik nog overnemen maar een andere keer moest ik hem wel overnemen.Dus soms heb je hem nodig voor alle gebieden en soms niet.

Geplaatst:

ik heb hem net veroverd en gesaved

en opnieuw gestart en het blijft het

zelfde ik zie zelfs homies rondlopen

ik denk dat ik iets gedaan heb waardoor

ik een gebied in las venturas heb

het gaat niet weg dus volgens mij

hoort het wel :bonk::?:)

maar wel cool

Geplaatst:

Normaal gesproken hoort het niet zo. Maar er is een ongelukje in je spel gebeurt, daarom is het er.

Zoals iedereen al eerder zei. Het is niet erg, je kunt gewoon verder spelen!

Normaal gesproken hoort dat er niet. Maar er is een ongelukje gebeurt, daarom is het er.

Zoals mensen al eerder zeiden, het is niet erg. Je kunt gewoon verder spelen. Succes!!

Geplaatst:
Dat gebied hoort niet bij Las Venturas. Die gebieden horen eigenlijk alleen maar thuis in Los Santos. Maar door er iets fout ging tijdens het spelen, kwam het daar ook. Dat is gewoon een ongelukje geweest.

Je hebt er perongelijk gebiedden bij. Je had dus gewoon te maken met zo'n glitch.

Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!

Ik leg het even uit:

Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)

Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken.

Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden.

Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico

Het is niet heel erg. Je kunt gewoon verder spelen ;)

heey het is toch zo dat als je de terretoriums (sorrie als verkeerd gespeld) al 100% heb dat je dn meer paars krijgt ofzo ... dat had ik ook nog ergens gehoord

greetz Ra-vds

Geplaatst:

Neen meer groen (grove str. kleur)

Alle kleuren van de andere gangs die je over genomen hebt worden groen.

Als je bv: een paars territorium hebt ingenomen word het groen op de map.

Geplaatst:
Neen meer groen (grove str. kleur)

Alle kleuren van de andere gangs die je over genomen hebt worden groen.

Als je bv: een paars territorium hebt ingenomen word het groen op de map.

jah dat weet ik wel maar ik bedoel als je dat truckje met een vliegtuig doet dat je meer terretoria kan krijge ik had gehoord dat je het dn niet meer moet doen omdat het dn wel es kan zijn dat je dn dus weer paars terug krijgt ofzow maar weet niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...