Jump to content

Internet werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He, mijn computer werkt terug door hem te formateren maar nu kan ik niet meer op het internet !

Weet er misschien iemand een oplossing, want nu kan ik niet meer gamen want ik moet mijn drivers updaten :clown:

Dus als er iemand een oplossing weet, zet hem dan hier

Bewerkt: door Hutenmah414
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hutenmah414

16

• -Niels-

8

• RonaldVC

4

• Johan O.

3

Geplaatst:

Hmm, Simpele oplossing ! Maar helaas heb ik mijn vorig internet niet geinstaleerd, dat heeft mijn pa gedaan

Geplaatst:
Hmm, Simpele oplossing ! Maar helaas heb ik mijn vorig internet niet geinstaleerd, dat heeft mijn pa gedaan

nou nog simpeler: vraag het aan je vader...

Geplaatst:

heb je adsl?

dan moet je (als je de instalatie cd-rom niet meer hebt) naar een belgacom winkel gaan en daar er een vragen,

normaal is dat gratis(eigen ervaring).en als je je pass en wachtwoord niet meer weet kan je dat daar ook vragen.dan gewoon cdin cd-rom speler doen en instructie's volgen.

als je geen adsl hebt dan....weet ik het ook niet.

greetz roeiertje

Geplaatst:

Nee, ik heb een Telenet !

Maar kan het zijn dat er iets in mijn computer niet vast zit, of dat er iets los zit waardoor de computer geen connectie kan maken ?

Geplaatst:
Nee, ik heb een Telenet !

Maar kan het zijn dat er iets in mijn computer niet vast zit, of dat er iets los zit waardoor de computer geen connectie kan maken ?

dat denk ik niet maar ik ken echt niets van telenet.

het enige dat ik weet is dat je meet adsl veel meer problemen krijgt dan met telenet.

daarom ga ik binnen eind juni veranderen naar telenet met m'n nieuwe pc.

meschien zou je beter eens naar je telenet verdeler gaan.

greetz roeiertje

Geplaatst:

Het ligt niet aan mijn Telenet, want er staat een splitter in mijn kamer en die verdeeld het internet naar 2 Coputers (1 van mij en 1 van mijn broer) en het internet werkt nog wel bij mijn broer, ook is de kabel niet kapot, dus oftewel is er iets verkeerd ingesteld (ik kan niet verkeerd in gesteld vinden ) of anders zit er iets niet goed in mijn Computer !

Geplaatst:
Het ligt niet aan mijn Telenet, want er staat een splitter in mijn kamer en die verdeeld het internet naar 2 Coputers (1 van mij en 1 van mijn broer) en het internet werkt nog wel bij mijn broer, ook is de kabel niet kapot, dus oftewel is er iets verkeerd ingesteld (ik kan niet verkeerd in gesteld vinden ) of anders zit er iets niet goed in mijn Computer !

als het internet van je broer nog werkt dan is er meschien iets mis met jou kabel of computer.

je kan naar een computer zaak gaan.want zonder internet zitten is NIET leuk.

greetz roeiertje

Geplaatst:

het kan tog ook gewoon jouw instellingen op je computer verkeerd zijn ?

misschien moet je telenet ff belle, en vragen om instellingen

Ga naar deze computer -> www.firefox.nl -> Download de browser en install hem!

De link via de adresbalk invullen.

Of snap ik het probleem nou niet?

Bewerkt: door -Niels-

@ Kraay: Als ik een nieuwe verbinding wil maken zeg de comp. dat er geen internet is, maar toch is mijn internet aangesloten :?

@ Niels: Ik graak niet op het internet dus heo kan ik die browser dan downen ?

@ Johan o: Ik zal Telenet pas bellen als er geen enkele andere oplossing is

Bewerkt: door Hutenmah414
@ Kraay: Als ik een nieuwe verbinding wil maken zeg de comp. dat er geen internet is, maar toch is mijn internet aangesloten :?

@ Niels: Ik graak niet op het internet dus heo kan ik die browser dan downen ?

@ Johan o: Ik zal Telenet pas bellen als er geen enkele andere oplossing is

Kijk is bij het IP-Adres van je vader.

Voer alles precies hetzelfde in...bij: Verbinding maken -> Alle verbindingen weergeven -> De desbetreffende LAN ''point'' -> Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Internet Protecol (TCP/IP) -> Eigenschappen en het dan invullen!

Staat daar trouwens wel, dat de netwerkkaart en die andere verbonden zijn?

Bewerkt: door -Niels-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...