Jump to content

Internet werkt niet


Hutenmah414

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hutenmah414

    16

  • -Niels-

    8

  • RonaldVC

    4

  • Johan O.

    3

je hebt meerdere computers met internet thuis = router

installeer je router op je PC

Tuurlijk niet.

Ik hoefde op mijn vaders laptop ook de router niet te installeren.

Je installeert alleen de software v/d router op de ''hoofd'' - PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zit de kabel achter je computer los, of de kaart waar de kabel op aangesloten is is kapot.

Kan de kaart waarop mijn internet op is aangesloten loszitten, want ik heb onlangs nog aan mijn moederbord zitten werken en dat internet ingang zit er vlakbij dus weet je misschien wat er eventueel kan loszitten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan de kaart waarop mijn internet op is aangesloten loszitten, want ik heb onlangs nog aan mijn moederbord zitten werken en dat internet ingang zit er vlakbij dus weet je misschien wat er eventueel kan loszitten ?
Dan hoop ik voor jou dat er inderdaad was los zit, dat spul in namelijk zo snel kapot, als je met je vette chipsvingers ergens aan zit in je pc kan er al wat stuk gaan.. Heb je de kaart misschien aangeraakt, of aangestoten met een schroevendraaier ofzo? Was je wel ontaard toen je in je pc aan het klooien was? Zodat je geen schokjes kan geven aan de pc...
Link to comment
Delen op andere websites

Oh man, zeg dat het niet waar is :N

Ik heb een kaart moeten losvijzen omdat die niet meer goed zat en daarbij heb ik een

schroevendraaier gebruikt ! Die kaart zit vlak bij mijn moederbord en die internet ingang, (ide harddisk)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het met alle mogelijke software geprobeerd en het ligt niet aan de software, 100% zeker

Want de computer zegt iedere keer dat hij geen internet aansluiting vind, Toch is mijn internet aangesloten !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...