-Niels- Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ja Niels, die lijkt heel erg op de mijneMaar ik zie geen lampje Ik denk dat op elk netwerk-kaart(je) een lampje moet zitten? Ik vrees het ergste, maar we wachten op RonaldVC zijn antwoord. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Maar Niels ik heb even Gegoogled en al die netwerkkaarrten (zelfs die van jou) zie ik geen lampje Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 In het rode hokje zie is het lampje, die hoort groen te branden/knipperen als de kaart normaal functioneert. Brand hij helemaal niet is gewoon stuk.. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Ha ik heb gechekt en ik zie een heel klein vaag geel/groenig lichtje, ik denk dat het aan mijn proxy servers ligt, ik heb dezelfde dingen ingesteld als op de andere computers in mijn huis maar geen efect, kan het dat de proxu settings bij elke computer anders zijn ??? EDIT: Damm, ik ben te snel geweest, het lichtje brand niet ! Moet ik nu een nieuwe netwerkaart kopen ? Bewerkt: 27 december 2011 door Hutenmah414 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Bij een speciaalzaak kunnen ze wel kijken of je netwerkkaart nog goed is, maar waarschijnlijk is hij gewoon stuk. Neem het kaartje even mee naar pcwinkel en laat hem testen, voordat je een nieuwe koopt. Een nieuwe is overigens niet zo duur. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Ik heb een andere netwerkkaart en alles werkt terug ! Bedankt iedereen voor te helpen Bewerkt: 10 januari 2012 door Hutenmah414 Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik heb een andere netwerkkaart en alles werkt terug !Bedankt iedereen voor te helpen Tim Nou gelukkig!! Heb je hem nog doorlaten meten in een winkel? Of gewoon een nieuwe gekocht? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Late reactie van mij Ik een nieuwe gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.