Jump to content

Kan ik............

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand of ik een eiland van GTAIII in VC kan zetten? Of replacen? (bijv. dat de Leaf Links golf veld een eiland van GTAIII wordt.) Zou dit kunnen?

Bedankt voor uw hulp.!

SSX-Breaker.........

Geplaatst:

Dat kan wel, maar is ontzettend veel werk. De bestandsformaten zijn namelijk niet helemaal compatible.

Er is een Mod die die alledrie de eilanden van GTA-III in Vice city zet ( in plaats van de vicecity eilanden).

De naam van deze mod is "GTA: Liberty City". Daar wordt echter niet alleen de eilanden verplaatst, maar worden ook alle missies en dergelijke omgezet.

Geplaatst:
Weet iemand of ik een eiland van GTAIII in VC kan zetten? Of replacen? (bijv. dat de Leaf Links golf veld een eiland van GTAIII wordt.) Zou dit kunnen?

Bedankt voor uw hulp.!

SSX-Breaker.........

Zie mijn 'DFF-COL-TXD omzet tut' alleen daar word het van vc naar sa overgezet maar dat hoeft op zich niet zo veel uit te maken alleen moet je uiteraad waar je SA klikt VC doen :)

Geplaatst:
De naam van deze mod is "GTA: Liberty City". Daar wordt echter niet alleen de eilanden verplaatst, maar worden ook alle missies en dergelijke omgezet.

A: Nou, GTA LC doet het niet omdat de GTA3.IMG ontrbreekt

B: Alle missies omgezet? Als het aan mij ligt worden er GEEN missies omgezet, en zijn er GEEN missies.

C: Ja, ik had dat ook maar ik vond het een slechte mod, met best wel wat problemen.

Bedankt voor je hulp nog trouwens :*D:*D:*D

Geplaatst:

B: Alle missies omgezet? Als het aan mij ligt worden er GEEN missies omgezet, en zijn er GEEN missies.

C: Ja, ik had dat ook maar ik vond het een slechte mod, met best wel wat problemen.

A: Dan doet heel vc het waarschijnlijk niet :cab:

B: Dat ligt dan aan jouw, want die zijn wel degelijk omgezet :cab:

C: Dan ben je een van de weinigen :cab:

Geplaatst:

Als je denkt dat je het beter kunt dan het GTA:LC team, wens ik je heel veel succes. Ik wil je er wel even op wijzen, dat het GTA:LC team bestaat/bestond uit een groot aantal Topmodders, die er erg veel verstand van hebben.

Ik vindt het nogal arrogant om te denken dat jij het in je eentje wel even beter kunt, maar ik wens je veel succes en zal de eerste zijn die je complimenteerd als het je werkelijk zou lukken.

Geplaatst:

''Ik VINDT het nogal arrogant om te denken dat jij het in je eentje wel even beter kunt''

En ik VINDT het een slechte mod........... :)

Geplaatst:
Dat vindt je dat toch lekker zo........ :duh::duh::duh:

Als je iemand af wilt zeiken op zijn grammatica, maak dan zelf niet dezelfde fout. ;)

Hoe dan ook, de problemen die je met GTA: LC hebt schijnen van jouw kant te komen, aangezien anderen er geen last van hebben. Ben je er zeker van dat je de installatie-instructies goed hebt opgevolgt? En zo ja, wat zijn je problemen?

Geplaatst:

Inderdaad. Heb het geinstalleerd en werkte goed. Merkte eigenlijk niet veel verschil met het normale GTA3 behalve dat het er iets beter uit zag.

Dat een bestand ontbreekt ligt aan jou. Lees alle instructies door en het moet goed gaan.

Geplaatst: (bewerkt)

GTA Vice City.

Stond er volgensmij niet in, dus je bent niet blind

Bewerkt: door SSX-Breaker
Geplaatst:

OFFTOPIC: Het stond er meerdere malen in dat het om vice city (vc) ging.

OFFTOPIC2: Je kan niet oordelen of iets slecht is voordat je het zelf werkend hebt gekregen, en als het bij jou

niet lukt ligt dat waarschijnlijk ook aan jou dus is het een beetje voortijdig om een oordeel te geven. :N

ONTOPIC: Die mod hoort zeker wel te werken, let vooral op je installatie want misschien heb je er wel gemodde bestanden tussen staan of ontbreken er dingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...