Jump to content

duck my sick

Recommended Posts

Geplaatst:

als je in los santos op van die paarden gaa wedden met zo'n machine heet 1 zo'n paard duck my sick (spreekt wel voor zichzelf) is wel lol

Geplaatst:

Al die paarden hebben idiote namen. Ik vind het wel grappig, allemaal ee's. :Y . Typisch R*

Geplaatst:

Johan O:

Waarom is deet geen easteregg? Het is een parodie op Suck my dick, wat zuig aan m'n lul betekent, of pijp me, iets in die richting.

Geplaatst:

Haha Shanon, we weten wel wat zulke dingen betekend hoor :puh:.

Dit doet me trouwens wat denken aan Eminem.

De song ''No Influence''.

Maargoed :) alle paarden hebben zulke namen.

Nog iets Shanon, Het spel zit vol zulke dingen dat is gewoon R* humor, zoals in SF staat er een beeld waar een persoon zich.. uhm vermaakt met zichzelf :clown: .

Dus zo erg is het niet, alleen zegt Eli het wel vertaald.

Geplaatst:

Het zijn wel leuke grapjes van R* om al die paarden van die vage/grappige namen te geven. :*D

Geplaatst:
He' effe normaal taalgebruik op dit forum!!

Misschien kan dat wel op staan dat is het nou het van de spel niet FORUM

Geplaatst:

dit forum gaat over een spel voor 18+ en daar kan dat soort taalgebruik heus wel in.

ik vind het trouwens wel geining van die paarde naam,, tis me nog nooit opgevallen eigenlijk..

Geplaatst:
maar niet iedereen hier is 20799.jpeg

Nee en niet iedereen is 18 die gta spelen.

Btw waar staan die paarden?

Geplaatst:

Het gok centrum kun je vinden in het centrum van Los Santos, tegenover de parkeerplaats onder de Mulholland Intersection. Het is dus onder de snelweg.

Nog een gok bureautje kun je vinden in Montgomery, een dorpje op het platteland ten Noorden van Los Santos. (Red County)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...