Jump to content

GTA SA start niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen

Ik heb gta san andreas net als alle andere hier.

Maar bij mij start hij niet op.

Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd.

Wat dingen geupdate.

Wat lagere resolutie.

Opnieuw opgestart maar hij werkt nog niet.

Hij werkde eerst namelijk wel :?

Als iemand een oplossing heeft zou ik dat graag willen horen.

Geplaatst:

Heb je al gescanned op Spy-ware?

Met Hitman pro,etc

Mischien is er iets binnen geslopen waardoor het niet meer op start.

Geplaatst: (bewerkt)

He Squid,

Kan je wat duidelijker zijn ?

Wat krijg je te zien als je SA opstart ?

Heb je PC aan een andere beeldscherm geplaats ? Ook al niet, doe het toch maar, Verwijder gta_sa.set in Mijn Documenten > San Andreas User Files. Dan zal dit probleem opgelost zijn

Veel succes, Tim :cya:

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

het kan ook zo zijn als je hem al een keer eerder geinstaleerd heb op een andere pc dan lukt het niet meer omdat hij een code op de computer zet tijdens het instaleren en dat zorgt er voor dat je hem maar op een pc kan instaleren.

Geplaatst:
het kan ook zo zijn als je hem al een keer eerder geinstaleerd heb op een andere pc dan lukt het niet meer omdat hij een code op de computer zet tijdens het instaleren en dat zorgt er voor dat je hem maar op een pc kan instaleren.

Dat lijkt me niet. Koop je een game, en naderhand een andere PC kun je die game niet meer gebruiken. Dus dat zal het niet zijn :t

Geplaatst:
Dat is inderdaad alleen zo met een besturingssysteem zoals Windows XP. Maar ze doen het zo dat je de pc een paar keer kan herinstalleren, maar dan moet je dat melden bij een helpdesk. Koop je een nieuwe pc zit er meestal al een besturingssysteem op voorgeinstalleerd. Dat is puur om het kopieren tegen te gaan.

Voor spelletjes is dat niet, die kan je zo vaak als je wilt opnieuw installeren..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...