~> GizmO <~ Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Ik wou even mijn eerste tech sig showen waar ik echt trots op ben. Deze is echt 100% Design. Het is op dit moment ook me huidige sig. En een ava voor dit forum. Comments/Rates Bewerkt: 5 februari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Xavu Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ik vind deze egt zoooo super nice, 10/10 no doubt Reageren
Froop Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Het is een leuke sig. Alleen je hebt een paar minpuntjes. De bevel and emboss van het metaal is te vaag. Zo is het te dik. En het draad bij de linkerkant van de orb gaaat te steil de orb in, wat het wat minder maakt. Al om al een leuke sig, en ik geef je een 8,5. Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 mooie sig (vooral de kleuren) een 9 kutgw Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Bedankt voor de rates. Maar zou ik er ook iets aan kunnen verbeteren? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Erg vet gemaakt Gizmo, vooral die draadjes zijn mooi gelukt, alleen ik vindt dat rode er niet zo bij passen, ik had een donkere kleur gepakt. Maar verder is hij keí mooi! 9/10 Reageren
Achille Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Nice Gizmo.! Erg mooi.. volgends mij zijn wij de enigste 2 die tech sigs doen hier:P Ik heb ook zo een nieuwe.. Ik maak zo een nieuw topic aan.. Erg mooi 9/10 Reageren
RedNeck Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 echt vet ~> GizmO <~ een 10/10 kutgw je bent echt tha masta in this shit Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Haha bedankt. Geen tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.