Thabit Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Wow.. Geweldige signature! Echte topstijl, de tekst is ook perfect.. Van mij krijg je een 10+ Reageren
Synchro Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Dit is een design van iemand...,, Wallpaper van Qlimax. Plaatje geplakt wat scherper gemaakt en text erop! een 2 voor de moeite Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik heb dat logo veel effecten gegeven Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Kan best zijn, maar die effecten zijn niet bepaalt zichtbaar. Reageren
Thabit Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Dit is een design van iemand...,, Wallpaper van Qlimax.Plaatje geplakt wat scherper gemaakt en text erop! een 2 voor de moeite Het gaat erom hoe hij eruit ziet.. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Dit is een design van iemand...,, Wallpaper van Qlimax.Plaatje geplakt wat scherper gemaakt en text erop! een 2 voor de moeite Wil je het zo spelen ? Ik kan je zo zeggen dat jij die foto niet gemaakt hebt, dat jij die brushes niet gemaakt hebt, en een ander afkaken, laag hoor... Reageren
Achille Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Dat was al weer een maand geleden Kijk laatste post.. Maar jij hebt die plaatje in je huidige sig ook niet zelf gemaakt enz.. enz.. ik vind het ook niet echt mooi.. Je tekst is lelijk en die logo.. ik weet niet waar het voor is of wat het is.. Een 4 voor de moeite Reageren
Synchro Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Dit is een design van iemand...,, Wallpaper van Qlimax. Plaatje geplakt wat scherper gemaakt en text erop! een 2 voor de moeite Wil je het zo spelen ? Ik kan je zo zeggen dat jij die foto niet gemaakt hebt, dat jij die brushes niet gemaakt hebt, en een ander afkaken, laag hoor... Als jij er trots op bent , moe jij wete Natuurlijk is het wel om het uiterlijk en niet wat je gedaan hebt, maar dat is gewoon een plaatje met zeker wat gaussian blur op en overlay , krankzinnig Lol , naja . Reageren
Slimm Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Jongens, niet zo kinderachtig.. Ontopic.. Over je sig, Het is een mooi logo, alleen kap je hem na de helft af, wat dus gewoon niet goed geplaatst is.. Als je een logo van iemand pakt, doe er dan ook wat aan, iets wat zichtbaar is bedoel ik daarmee.. Het enigste wat ik kan zien is Tekst, die ook niet denderend is.. Zorg dat mensen meteen kunnen zien dat het jou style is, dus voeg er iets van jezelf bij. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Lettertype: 9 Render: 9 Border: / Kleuren: 9 Achtergrond: 9 Overig dingen: 9,5 Totaal: 9,1 Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik vind het niet zo mooi.. Beetje te weinig aan gedaan beetje kaal.. een 4/10 Hoger kan ik niet geven Maarja je kan verbeteren !! Keep up the good work.. Gio Reageren
Achille Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik vind het niet zo mooi..Beetje te weinig aan gedaan beetje kaal.. een 4/10 Hoger kan ik niet geven Maarja je kan verbeteren !! Keep up the good work.. Gio Lol.. Je zegt Keep up the good work maar je hebt hem wel een 4 gegeven? Mischen dat al jou sigs ook allemaal een 4 waard zijn he noobje Ofniet Giovanni haha Reageren
Mpp Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Gio je moet niet zo doen van 1 fout is gelijk 6 eraf je moet ook dan zeggen wat er fout aan is en niet iedereen een 4 geven ________________________________________________________________________________ ______________________ Tja Lettertype: 9 Render: 9 Border: Heb je niet Kleuren: 8 (beetje te donker) Achtergrond: 10 mooi Overig dingen: 10.0 Totaal : 46 Gedeeld door 6 is : 7.6 Reageren
Samurai Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Gio je moet niet zo doen van 1 fout is gelijk 6 eraf je moet ook dan zeggen wat er fout aan is en niet iedereen een 4 geven ________________________________________________________________________________ ______________________ Tja Lettertype: 9 Render: 9 Border: Heb je niet Kleuren: 8 (beetje te donker) Achtergrond: 10 mooi Overig dingen: 10.0 Totaal : 46 Gedeeld door 6 is : 7.6 Je rekend de border mee,maar terwijl je er niet op rate... Dus het moet door 5 gedeeld worden dat op 9.2 komt(behalve als die border een 0 geeft ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.