justinW Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ik had eens dat een camper op mount chilliad reed en er zat niemand in maar hij reed tog , en toen reed hij van een klif af Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Het lijkt me dat je daar met een glitch te maken hebt. In het vervolg kan je dat soort dingen/gebeurtenissen ===>HIER<=== plaatsen. Een topic dat speciaal voor glitches en bugs bedoeld is... Lees het topic maar eens door, misschien staat die van jou er ook al tussen Bewerkt: 5 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 dit is een ghost car! Ehh, volgens mij komen die niet op Mount Chilliad voor, het is volgens mij ook gewoon een glitch. Die kun je gewoon posten in het bugs & glitches topic, zoals RonaldVC ook al zei. Reageren
Slyder Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Die was natuurlijk van iemand die boven op de berg reed, maar die zag dat het verkeerd ging. Dus die persoon is er uit gesprongen en daarom leek het net een ghost car. Als het niet klopt.... Ik heb m'n best gedaan om een oplossing te verzinnen hahaha Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Die was natuurlijk van iemand die boven op de berg reed, maar die zag dat het verkeerd ging. Dus die persoon is er uit gesprongen en daarom leek het net een ghost car. Als het niet klopt.... Ik heb m'n best gedaan om een oplossing te verzinnen hahaha Er rijden nooit andere mensen dan jij of, als je politie achter je aan hebt, politie, dus deze mogelijkheid valt af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.