W1ckeD Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Dit is gewoon een Sig van mij. Niet veel tijd in gestopt maar vind het resultaat wel leuk. Greetz W1ckeD. PS: Bedankt Arjen voor de renders. Bewerkt: 5 februari 2006 door W1ckeD Reageren
Thabit Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Schön! Alles past erg goed bij elkaar. 9 Reageren
Koopa Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Schön! Alles past erg goed bij elkaar.9 Mee eens, ziet er goed uit! 9/10 Reageren
Upstream Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Sorry dat ik het zeg, maar het past absoluut niet bij elkaar. De renders zijn teken style, en dan maak je een abstracte achtergrond. Ga dan juist in de tekenstyle veder, en maak de achtegrond en het lettertype ook die style. Reageren
Koopa Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Sorry dat ik het zeg, maar het past absoluut niet bij elkaar. De renders zijn teken style, en dan maak je een abstracte achtergrond. Ga dan juist in de tekenstyle veder, en maak de achtegrond en het lettertype ook die style. Teken Style, ik vind dit absoluut geen teken style hoor. EDIT: Oopsie, sorry te snel gelezen! Ik dacht Teken van de games weet je wel .. Bewerkt: 5 februari 2006 door Koopa Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 mooi W1ckeD de renders zij mooi hoor in totaal geef ik je een 8.2 Reageren
Ferre Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik vind de border beetje te dik. En ik vind de achtergrond ook niet bij de render passen 6,8/10 Reageren
W1ckeD Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ok bedankt voor de tips! Ik heb een nieuwe gemaakt. Deze keer de kleuren gebruikt van de motor en niet zo een dikke border gemaakt. Komt 'ie. Bedankt aan Thabit voor de render Reageren
Thabit Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ach ja, de render is niet zo goed geworden . Maar alles past goed bij elkaar, mooie set. Een 9! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.