Pete-R Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 (bewerkt) Doe jij wel eens vissen zo ja wat is je grootste vis die je ooit gevangen heb of wat doe je het meest karperen snoekeren op vorentjes of nachtvissen zeevissen zet het hier neer. Ik doe vaak karperen en me grootste die ik ooit gevangen heb is 35 cm (maar) Bewerkt: 7 september 2004 door petersmurfje Reageren
RTS Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 (bewerkt) :ph34r: ik allemaal 50 cm 1x zalmforel 49 cm 2x snoek 50 cm 1x paling 51 cm HEEL WEINIG MAAR JA Ik ga dit jaar voor de ECHTE vissen. Karpers bij de 10 - 20 pond (80 - 90 cm) Edit: en natuurlijk wel duizende voorntjes enzo. Oh ja khad trouwens nog een Kroeskarper van 34 cm. En ik doe aan n8vissen binnekort. Bewerkt: 7 september 2004 door RTS Reageren
Pete-R Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Duizende voorntjes ? Is dat niet wat overdreven of vis je gewoon heel veel een op hele goede plaatsen en met heel goed materiaal¿? :lol: Reageren
RTS Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Duizende voorntjes ? Is dat niet wat overdreven of vis je gewoon heel veel een op hele goede plaatsen en met heel goed materiaal¿? :lol: dat is overdreven ja maar zoveel dat ik ze niet kan tellen, maar ik steek heel veel geld in vissen jah Reageren
Pete-R Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Zit je op vissen of hou je het bij een hobby? Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) :lol: Ik heb vorige week dinsdag een karper gevangen van 78 cm alleen jammer genoeg is wel me hengel gebroken <_< Maar dat maakt mij niet uit ik ben toch blij dat ik hem binnen heb mogen halen. Dat is gelijk de grootste die ik ooit gevangen heb Bewerkt: 19 september 2004 door petersmurfje Reageren
RTS Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Zit je op vissen of hou je het bij een hobby? Tis mn hobby Reageren
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ik heb het ook gedaan totdat mijn hengel was gebroken ik heb geen geld om een nieuwe hengel te kopen Reageren
Pete-R Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Ik ehb gelukkig nog emerdere hengels alleen wel zeehengels ik koop na san andreas wel weer een nieuwe hengel als ik weer genoeg geld heb Reageren
8-Ball Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Ik heb ook wel eens gevist! Maar ik vang het liefst gewoon vorentjes :lol: Ik had wel eens een grote vis gevangen! Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) En wat voor vis was dat een grote voorn¿?¿?¿? :lol: :lol: Bewerkt: 25 september 2004 door petersmurfje Reageren
8-Ball Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 En wat voor vis was dat een grote voorn¿?¿?¿? :lol: :lol: Nee, tuurlijk niet! :lol: ik weet niet precies meer wat het was! Maar me haak brakte af! Toen er weer een nieuwe opzat kwam er weer zo'n grote vis! Het was geel, ik weet weinig van alle soorten vissen af! Reageren
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 En wat voor vis was dat een grote voorn¿?¿?¿? :lol: :lol: Nee, tuurlijk niet! :lol: ik weet niet precies meer wat het was! Maar me haak brakte af! Toen er weer een nieuwe opzat kwam er weer zo'n grote vis! Het was geel, ik weet weinig van alle soorten vissen af! BRAKTE je haak af :rolleyes: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Mijn zus heeft een kooi van 1m lang en 10 kilo zwaar in haar vijver zwemmen, en die kan goed bijten :lol: Reageren
RTS Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Mijn zus heeft een kooi van 1m lang en 10 kilo zwaar in haar vijver zwemmen, en die kan goed bijten :lol: OMG 1 meter ?? hoeveel duizend koste die wel niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.