Darth Maul Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 hallo beste mensen ik heb gisteren de noobmode is geinstalleerd (de normale versie) maar als ik nu de missie drive-thru begin en ik ben bij de cluckin bell dan komt er het filmpje en sluit gta sa zich af en geeft de fout: er is een probleem opgetreden in gta sa.exe . weet iemand hoe ik dit kan oplossen of moet ik de noobmode wegdoen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Heb je al je mods verwijderd? Zo nee.. dan zou ik heel gta maar even verwijderen en opnieuw instaleren. Heb je de missie na de error nog een keer gedaan? Meschien gebeurde het maar 1 keer... Er is wel veel kans dat dit door de n00bmod komt. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik heb het al 3 keer geprobeerd en kan ik de noobmode nu niet zo verwiijderen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik weet niet zeker of het nodig is hoor, maar moet je na de installatie van de noobmode niet een nieuw spel starten? Kan zijn dat het daar aan ligt.... Reageren
Wrieh Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 heb je het spel illegegaal? Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Dit heeft allemaal met de n00bmod zelf te maken en niet met je spel. Er zijn al veel mensen geweest met dit probleem. Het antwoord kan je hier vinden: klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.