Jump to content

BANNED!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

en totaal onterecht ook!

ik vertel het verhaal:

Ik zat te racen in freeroam, ewoud zij zelf dat er niet gekilled mocht worden.

ik zeg voor de grap 'wie killed krijgt een freeze' en dan beginnen een paar gastjes te lullen van jij bent geen admin bla bla laat zien etc.

ik zeg weer voor de grap 'is goed, ik laat het zien, wat is het passwoord voor de admin ^.^'.

Ewoud pikte dit niet om een of andere idioote reden, en freezde me toen ik op mijn kop in de stuntplane zat, waardoor ik op een magische wijze ontplofde.

ik word ene beetje pissig, maar nog niet echt schelden, en zeg dat ewoud zelf ene killer is en hij zegt dat het mijn eigen schuld is dat ik dood ben. ik zeg van waarom hij het recht heeft om mij te freezen en te doden om geen enkele goede reden.

hij zei iets, en toen zij ik van "dat is voor homo's".

blijkbaar voelde hij zich nogal snel op zijn teentjes getrapt en vervolgens mute hij me, ik veranderde mijn naam toen in EWOUD.HATER en toen kickte hij me, ik joinde weer onmiddelijk (en per ongeluk nog met de zelfde naam) en ik veranderde mijn naam onmiddelijk, blijkbaar toen ik mijn naam net veranderd had, werd ik 2 seconden hierna verbannen.

ik vind dat deze ban dus totaal onterecht is en ik een unban verdien!

want dit is echt een zware kloterede om gebannen te worden dat nergens op slaat, en dan ook nog in mijn favoriete server..

dus beheerder van de server, ajb unban me!

Bewerkt: door dragonfire
Geplaatst:

Ik zou het niet gek vinden dat je gebanned bent. Vooral die scheldwoorden, en reacties. Maar wat zei Ewoud dan?!

En als je je naam veranderd in EWOUD.HATER dan kun je zoiets wel verwachten.

Altans da's mijn mening :{

Geplaatst: (bewerkt)

Als je ruzie gaat zoeken wordt je inderdaad gebanned.

Wij houden niet van gescheld en gekloot en mensen die de wijsneus uit gaan hangen.

Totaal terechte ban dus!

Helaas heeft de huidige MTA geen MOTD

Maar vroeger stond er dus altijd dat je niet mocht schelden.

Er gelden dus ongeveer de zelfde regels op dit forum maar soms is dit iets strenger of losser.

:slotje:

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:
en totaal onterecht ook!

ik vertel het verhaal:

Ik zat te racen in freeroam, ewoud zij zelf dat er niet gekilled mocht worden.

ik zeg voor de grap 'wie killed krijgt een freeze' en dan beginnen een paar gastjes te lullen van jij bent geen admin bla bla laat zien etc.

ik zeg weer voor de grap 'is goed, ik laat het zien, wat is het passwoord voor de admin ^.^'.

Ewoud pikte dit niet om een of andere idioote reden, en freezde me toen ik op mijn kop in de stuntplane zat, waardoor ik op een magische wijze ontplofde.

ik word ene beetje pissig, maar nog niet echt schelden, en zeg dat ewoud zelf ene killer is en hij zegt dat het mijn eigen schuld is dat ik dood ben. ik zeg van waarom hij het recht heeft om mij te freezen en te doden om geen enkele goede reden.

hij zei iets, en toen zij ik van "dat is voor homo's".

blijkbaar voelde hij zich nogal snel op zijn teentjes getrapt en vervolgens mute hij me, ik veranderde mijn naam toen in EWOUD.HATER en toen kickte hij me, ik joinde weer onmiddelijk (en per ongeluk nog met de zelfde naam) en ik veranderde mijn naam onmiddelijk, blijkbaar toen ik mijn naam net veranderd had, werd ik 2 seconden hierna verbannen.

ik vind dat deze ban dus totaal onterecht is en ik een unban verdien!

want dit is echt een zware kloterede om gebannen te worden dat nergens op slaat, en dan ook nog in mijn favoriete server..

dus beheerder van de server, ajb unban me!

Even zoals het wel ging. Jij beweerde dat je admin was. Daar op zij ik log dan in. Toen zei jij geef toen het passwoord.

Het feit dat je als admin voordeet is zozeer al niet goed.

Ik bevriesde je op dat moment om te laten weten dat je niet voor moet doen als admin. Alleen jij was toevallig net bezig met een looping. En daardoor ging je dood.

Dat is gewoon een onprettige samenloop van omstandigheden.

Hierop ging jij beweren dat ik je expres gedood had. Terwijl je kon weten dat het een onprettige samenloop was.

Ik zei ook dat je niet voor moest doen als admin.

Hierdoor werd ik dus geagiteerd.

Hierop ging je zeggen dat ik me admin rechten misbruikten. En dat ik ze niet moest hebben.

Jij vroeg of ik rechten heb om je te bevriezen als je je voordoet als admin. Ik zei ja.

Hierop zij je totaal ongepast:

LaurenZ: omfg

LaurenZ: dat is alleen voor homo's

Ik gaf je een mute hierop en jij veranderde je naan in EWOUD. Hater. Hierop volgde de kick. Je kwam gelijk weer binnen met die zelfde naam.

Terwijl je die ook had kunnen veranderen. Hierop gaf ik je een ban. En die name chance zag ik niet, maar die had je eerder kunnen doen.

Als je gaat ruzie zoeken en de wijsneus gaat uithangen ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Bovenstaand verhaal is gebaseerd op de log die ik hier helaas niet kan plaatsen wegens privacy.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...