Jump to content

Vraagje codes


crol2810

Recommended Posts

Hoi hoi

ik had vraagje ik heb codes gevonden maar nu staan in die code namen waar ik echt geeeeeeen flauw idee heb wat het betekend

zoals L1 L1 Triangle R1 R1 X Square Circle

Die circle snap ik maar wat is Square en wat betekend Triangle Hoe in godsnaam krijg ik die codes ingetypt

en moeten die codes dan gelijk of 1 voor 1 ingetoetst worden?????

Wie helpt mij???? :D want ik word zwaar agressief van dat spel want ik kom geen centimeter meer verder :ch:

Mail dan even naar mij ******** (at) hotmail DOT com

XXX

>>> Door Dizzee: Gelieve geen emailadressen op dit forum te plaatsen i.v.m. spam<<<

Link to comment
Delen op andere websites

In de vorige gta's was het zo, wanneer je cheats gebruikte in een savegame dat er een kans bestond dat je inderdaad het spel niet meer voor 100% kon uitspelen. Maar dit is een uitzondering en het kan dus wel nog... Ik weet niet of het ook zo is in LCS of wat voor effect cheats hebben. Ik heb er nog geen ervaring mee, dusja.

Ook kunnen er codes bestaan waarvan het effect altijd blijft en niet meer ongedaan kan worden. Als je dan savet, sja dan heb je pech en kan je die cheat niet meer terugdraaien. Ik neem dus het zekere voor het onzekere en gebruik gewoon geen cheats. Wie weet wat er kan gebeuren...

Btw, codes vind ik meer bij general horen, bij deze dus verplaatst naar Liberty city stories general forum...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ooooh okee danku!!!!!!!

ohja weet iemand ook of er een code is die je onstervelijk maakt :D

hihihi

DANKU

Dat kan enkel met de cheat device.

Klik hier om naar de site (http://www.maxbot.com/) te gaan waar je cheatdevice versie 0.9 kan downloaden.

EDIT: Onderaan de pagina staan ook alle codes die je invoert met de knoppen van je PSP.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...