crol2810 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Hoi hoi ik had vraagje ik heb codes gevonden maar nu staan in die code namen waar ik echt geeeeeeen flauw idee heb wat het betekend zoals L1 L1 Triangle R1 R1 X Square Circle Die circle snap ik maar wat is Square en wat betekend Triangle Hoe in godsnaam krijg ik die codes ingetypt en moeten die codes dan gelijk of 1 voor 1 ingetoetst worden????? Wie helpt mij???? want ik word zwaar agressief van dat spel want ik kom geen centimeter meer verder Mail dan even naar mij ******** (at) hotmail DOT com XXX >>> Door Dizzee: Gelieve geen emailadressen op dit forum te plaatsen i.v.m. spam<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 square is viekantje en triangle is driehoekje en je moet ze gewoon 1 voor 1 intypen (nie te traag) Reageren
crol2810 Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ooooh okee danku!!!!!!! ohja weet iemand ook of er een code is die je onstervelijk maakt hihihi DANKU Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 die bestaat nog niet hehe maar liever geen cheats voor mij Reageren
LucasV Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Save niet met deze code, want die kun je volgens mij niet meer uitzetten. Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik zou gewoon zo weinig mogelijk codes gebruiken en nooit saven als je het toch niet kon laten er te gebruiken Reageren
crol2810 Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 dat heb ik al gedaan "new save" dan........maar hij doet het nog...waarom mag ik niet saven dan?? Reageren
Svenie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 dat heb ik al gedaan "new save" dan........maar hij doet het nog...waarom mag ik niet saven dan?? omdat je dan je spel geen 100% meer kunt uitspelen maar je kiest zelf of je met coedes speelt of niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 In de vorige gta's was het zo, wanneer je cheats gebruikte in een savegame dat er een kans bestond dat je inderdaad het spel niet meer voor 100% kon uitspelen. Maar dit is een uitzondering en het kan dus wel nog... Ik weet niet of het ook zo is in LCS of wat voor effect cheats hebben. Ik heb er nog geen ervaring mee, dusja. Ook kunnen er codes bestaan waarvan het effect altijd blijft en niet meer ongedaan kan worden. Als je dan savet, sja dan heb je pech en kan je die cheat niet meer terugdraaien. Ik neem dus het zekere voor het onzekere en gebruik gewoon geen cheats. Wie weet wat er kan gebeuren... Btw, codes vind ik meer bij general horen, bij deze dus verplaatst naar Liberty city stories general forum... Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 uhm .. op de voorpagina van deze site staat er juist WEL dat er een code is die je onsterfelijk kan maken anyway ben pas lid dus ff wennen Reageren
Talietje Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) ik weet wel cheats zijn! klik hier! sucses ermee! edit: ik heb je de verkeerde gegeven! kijk hier eens op Bewerkt: 24 februari 2006 door tallex Reageren
VforV Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) ooooh okee danku!!!!!!!ohja weet iemand ook of er een code is die je onstervelijk maakt hihihi DANKU Dat kan enkel met de cheat device. Klik hier om naar de site (http://www.maxbot.com/) te gaan waar je cheatdevice versie 0.9 kan downloaden. EDIT: Onderaan de pagina staan ook alle codes die je invoert met de knoppen van je PSP. Bewerkt: 24 februari 2006 door VforV Reageren
sarwish Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 square is viekantje en triangle is driehoekje cirsle is een circelen die x is gewoon een kruisje Reageren
Tunix Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Iemand anders had dat al verteld, maja. Ik denk dat hij het nu wel weet wat al de knopjes zijn.. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Je kan de cheat wel uitzetten door ze opnieuw in te t^pen Maar te veel codes = savegame kwijt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.