Jump to content

Andere vliegtuigen over de paths laten gaan.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik had weer een vraag hoe kan je andere vliegtuigen zoals dit in de lucht laten vliegen en op het vliegveld laten landen kijk maar ff naar deze screenshots hb t op een duitse site gevonden

post-5243-1139161341_thumb.jpg

Geplaatst:

Je moet gewoon met de toetsen die je ingesteld hebt vliegen. Met WSAD, Q en E pijltjes toetsen, 6,9.

Ik weet niet wat jij hebt.

Trouwens die grote vliegtuigen zijn wat moeilijker in de lucht te krijgen.

Offtopic: doe volgende keer even een duidelijkere topic titel, dat is wat makkelijker.

Geplaatst:

Ik denk dat hij dit bedoel: foe je andere vliegtuigen op het vliegveld kan laten landen. Nou het kan een mod zijn waar door er allemaal verschillende vliegtuigen landen want nu land er een vliegtuig (weet niet welke maar dacht de at 400) op het vliegveld. Misschien moet je even op die site kijken of het bij de downloads staat of het een mod is.

Geplaatst:

Als je dit wilt, moet je met de paths gaan klooien, aangezien dit vrij moeilijk ik raad ik je aan te zoeken of wachten op een mod die bied wat jij wilt.

Die screen moet je immers ergens vandaag hebben :clown:

EDIT:// dus misschien staat er meer info op die duitse site.

Geplaatst:

ik dag zelf in main.scm maja dan moet je new game doen maar vint wel appart wat je er in een spel allemaal kan veranderen

maar toch bedankt voor jullie hulp maar als iemand t kan en weet te doen hoe je dit zo erin kan zette hoor ik het graag :)

Geplaatst:

Je kan het wel aanpassen door in al je bestanden te klooien, de coordinaten aanpassen maar dan 1 regeltje fout en heel je spel loopt vast.

Je kan dit best aan een ervaren modder vragen en replace dan best het bestand ofzo.

Ik raad het aan om hier niet zelf aan te beginnen.

Verder nog succes hé.

Geplaatst:

De aansturing van de vliegtuigen die vanzelf rondvliegen en opstijgen/landen, gebeurd niet vanuit de main.scm, maar vanuit de executable, en is dus erg lastig aan te passen.

Je kunt wel de route die de vliengtuigen gebruiken aanpassen, door de coordinaten in de betreffende pathfiles te wijzigen. Als je het type vliegtuigen wilt wijzigen, (zonder de exe te gaan hacken), kun je eventueel het betreffende model in de gta3.img vervangen door een ander model.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...