DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn zelf gemaakte 'GAME OVER' logo? Ik heb de letters helemaal zelf nagemaakt van het officiele Game lettertype. Raten a.u.b.... Btw: Geef geen onvoldoendes omdat er Game Over op staat, post dan niet a.u.b! Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Wat is er allemaal anders dan? een 7/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Wat is er allemaal anders dan? een 7/10 Vergelijk hem met deze: Reageren
Eli R Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Niet super bijzonder, en ook niet grappig ofzo, vind ik dan. 5.6/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 en ook niet grappig ofzo Omdat jij zeker voor Patatoehead bent? Maar ontopic: Weer raten mensen! Reageren
Arjen Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Hmm.. Ik vind het niet zo heel mooi. Text is te lang, je kan dat 'OVER' beter weghalen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Vindt hem wel grappig, alleen de text bevat nogal wat zichtbare uitspringende pixels. Reageren
Upstream Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Leuk, maar niet echt dat "wow-effect". Je kon idd beter, net zoals arjen zei, dat game op een andere plaats zetten. Nu zit er een hele witte plek waar eerst "the documentary" stond. En kijk nou eens goed naar het echte lettertype, kenmerkt daarvan is de "E" met die punten en dat elke lettert aanelkaar vast zit. Dat zijn de dingen die de officiele letters kenmerken maken. Als je dat verwekt in de jouwe zou dat al een hele verbetering zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.