gta mega fan Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) hallo allemaal ik heb een tip voor kleding en tatoos en zo 1als je een new game hebt opgestart moet je zelf vermoorden voor dat je bij big smoke gaat zeggen no its my moms homie blablabla. 2dan ga je naar binco en naar alle andere zaken en dan zie je dat ze open zijn en kan je kleding,tatoos en eten kopen.graag gedaan gta mega fan oja het was op de xbox versie dus ik weet niet of het op pc en ps2 is Bewerkt: 5 februari 2006 door gta mega fan Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 jaja zal wel ik zal meteen eens kijken ik was toch van plan om opnieuw te beginen Reageren
gta mega fan Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 nou geloof me maar niet maar het is waar kijk zelf maar Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Het klink wel cool, het zou wel goed zijn moets het ook waar zijn ! Goed gevonden, KUTGW Tim Reageren
gta mega fan Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 wat bedoel je kutgw Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Nou, het kan best kloppen, want als je het spel overnieuw start, en als het filmpje bezig is dat Tenpenny en z'n maten door Los Santos rijden met CJ erbij in het begin, en je doet dan de jetpackcode dan zul je zien dat als ze Cj uit de auto smijten dat CJ er niet uitgesmeten wordt, maar als het spel dan begint zal CJ 'wasted' zijn. Daarna zul je bij een ziekenhuis wakker worden en kun je ook alle winkels en tattooshops binnen, zelfs andere gebouwen zoals Jizzy's Pleasure Dome, de meat factory in LV, en zo nog wat gebouwen waar je bijvoorbeeld alleen in missies naar binnen kan. Maar ofdat dat lukt door jezelf dood te maken voor het filmpje 'Big Smoke', dat weet ik niet. Het kan goed hoor, ik geloof je wel, alleen heb ik het zelf nog nooit geprobeerd. Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 wat bedoel je kutgw kutgw:keep up the good work Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 graag gedaan ik heb je tip nog steeds niet geprobeerd het zal voor morgen zijn ik laat je wat weten greetz svenie Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Kool ... thx ... wist ik niet ! Goed gevonden KUTGW Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Vet cool die truc met jetpack! Markolie Reageren
gta mega fan Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 he i am a part of this forum so graag gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.