DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Rate mijn nieuwe sig mensen: De tekst is zelf gemaakt. Raten op uiterlijk, niet om wat erop staat a.u.b! Bewerkt: 5 februari 2006 door DaddyPimp Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 nice DaddyPimp mooi werk alleen vind ik de wite achtergrond niet passend maar ook niet storend dus krijg je van mij een 8.5 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Hmm de sig is leuk. Alleen de aandacht die je er aan heb gesteed is minimaal. TE weinig. Wat heb je er aan gedaan? Plaatje text border. Dat is alles. 5,1/10 Hoger mag ik niet geven. Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Niet veel aan gedaan... een krapper 6, doe er wat meer effects in Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Even voor de duidelijkheid: Hij hóórt zo leeg te zijn etc. het moet op de voorkant van het album lijken (The Documentary) Reageren
Slimm Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 En sinds wanneer word er gerated aan wat er aan gedaan is? Het gaat nog altijd om het totale uiterlijk! @ DP Leuk gedaan man, text goed gedaan en het plaatje past goed in de grote van het document, 7.9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.