.Sharingan Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Ik vind het een Super Spel .. coole missie's coole Voertuigen coole wapens. Wat vinden jullie !? 9/10. Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales.
Synchro Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Je kunt beginnen met je post wat meer info te stellen over Battlefield 2. Ik ken het spel , heb het zelf in bezit , maar stel nu dat ik het niet kende. Dan zat ik hier mooi naar dit topic te kijken en zien hoe de mensen reageren Zelf vind ik et een top game maar ééntonig , telkens het zelfde screen voor je ogen . Word je snel moe van Ik speel het al een tijdje niet meer maar als ik zin heb speel ik het nog eens.. Het handigste is als je nu je post gaat edit'en met meer info..
X-TX Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik heb het spel gedownload omdat EA spellen geen geld waard zijn. Ook was ik snel zat en laatste tijd ging het niet goed dus begon ik met dit. En dan word het spel toch wel weer iets leuker op. Online speel ik alleen met vrienden en nooit alleen, het is dan geen zak aan in je eentje meestal komen zij toch met hele groepen en niemand wil als team spelen. Daarmee wil ik niet team-kills promoten maar gewoon dat iedereen een taak heeft zo als altijd een medic in een team die toch niemand wilt worden. Als er echt geen medic is doe ik dat wel. Krijg altijd goed gevoel om andere te helpen. Normaal ben ik Special Force/Elite Troepen omdat hun plakbommen hebben. Het enigste explosiv dat dingen zo als radar en artellerie kan opblazen. Van dat 2e word ik altijd schijt ziek als ik die dingen hoor knallen alleen al en dan even later valt het op je hoofd en moet je ergens schuilen. Ik probeer later nog even wat meer in het spel te editen, het eerste wat ik wou doen was alle wapens, daarna Spawn Time, toen tijd dat je moet lichen op de grond allemaal op 0 zetten. Morgen dus over 40 minuten ga ik aan de slag met hoe veel schade een wapen kan aanrichten. Dat word lachen. Natuurlijk zet ik alles in mijn tutorial zodra het klaar is. Zo te zien heeft niemand intresse in op dit moment.
.Levi. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik heb het spel gedownload omdat EA spellen geen geld waard zijn. Ook was ik snel zat en laatste tijd ging het niet goed dus begon ik met dit. En dan word het spel toch wel weer iets leuker op.Online speel ik alleen met vrienden en nooit alleen, het is dan geen zak aan in je eentje meestal komen zij toch met hele groepen en niemand wil als team spelen. Daarmee wil ik niet team-kills promoten maar gewoon dat iedereen een taak heeft zo als altijd een medic in een team die toch niemand wilt worden. Als er echt geen medic is doe ik dat wel. Krijg altijd goed gevoel om andere te helpen. Normaal ben ik Special Force/Elite Troepen omdat hun plakbommen hebben. Het enigste explosiv dat dingen zo als radar en artellerie kan opblazen. Van dat 2e word ik altijd schijt ziek als ik die dingen hoor knallen alleen al en dan even later valt het op je hoofd en moet je ergens schuilen. Ik probeer later nog even wat meer in het spel te editen, het eerste wat ik wou doen was alle wapens, daarna Spawn Time, toen tijd dat je moet lichen op de grond allemaal op 0 zetten. Morgen dus over 40 minuten ga ik aan de slag met hoe veel schade een wapen kan aanrichten. Dat word lachen. Natuurlijk zet ik alles in mijn tutorial zodra het klaar is. Zo te zien heeft niemand intresse in op dit moment. Volgens mij bedoelt hij op de Ps2. Ik heb trouwens mijn verhaaltje neergezet van dat spel. Klik hier en ergens op pagina 2 staat het. Ik vind het een geweldig spel gewoon nogmaals. Alleen een aantal medals zijn erg moeilijk te behalen. Aan de ene kant maakt dat het er ook erg leuk op. Ik heb zelf pas een clan gemaakt, en dan komen er natuurlijk wel een paar mensen in die ik van dat spel ken. Zijn er nog mensen die het online spelen? Mijn account is Painball.
Wesley Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Effe hier een mannetje die offtopic gaat : Hier zijn al een aantal topics over , bekijk bijv. deze topic : Klik here please... Maar goed, mannetje gaat weer ontopic : Opzich is BF 2 Modern Combat een super game. Ik heb ooit eens gezegt dat ik die game ooit zal kopen... Maar ik heb hem nog niet , ik denk dat ik hem in Mei ga kopen ... DAn ben ik jarig namelijk... Dus , ik zie het vanzelf! Wesley_GTA
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Heel leuk spel, gezien via Gammo, lol 10/10, eerst wou ik hem graag moet ik erbij zeggen.
Wesley Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Zo zie je maar weer dat je van Gammo veel kan leren over de nieuwe/oude games! Klik hier voor de filmpje van BF2 Modern Combat! Bewerkt: 1 maart 2006 door Wesley_GTA
.Syfes Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik heb hem gekocht en het is een goeie game ik geef het een dikke 9/10
Laikos Oversize Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Wie speelt dit spel dan online want ik kan echt bijna niemand vinden die het online speelt. PM me even ofzo. Ik heet Laikos. Ik hoop dat ik in een clan kan ofzo. Ben niet zo heel erg goed.
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Mijn vriend heeft het zelf ook op de ps2 en dan doe ik mee op internet. >>> Door .Levi.: Verder in dit topic.<<< Bewerkt: 26 mei 2006 door .Levi.
Recommended Posts