TheGtaSecret Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Mijn oom heeft 1200 DVD's waaronder alle James Bond's (niet allemaal legaal gekocht eh)[/font]. Ik denk dat we daar eens op controle moeten gaan Er zijn er zovele, spijtig genoeg soms Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Mijn oom heeft 1200 DVD's waaronder alle James Bond's (niet allemaal legaal gekocht eh)[/font]. Ik denk dat we daar eens op controle moeten gaan Er zijn er zovele, spijtig genoeg soms Ja, ik heb ze ook allemaal, zo uit me hoofd zijn het er ongeveer 24. Redelijk veel, maar stuk voor stuk toppers (behalve Thunderball, die vond ik wat minder). Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik ben de enige Bondfan die nog bijna niet de dvd's heeft, ik heb The Living Daylights op band, en ik heb net Goldeneye en DAD gekregen ( Die Another Day ). Zelf wil ik om de 4 weken 2 dvd's kopen over 007. Ook ga ik boeken lezen van Ian Fleming in de vakantie of Bloodfever. Ik was vroeger echt Bondfan, ik dacht zelfs dat hij echt bestond... Enz. vroeger wou ik ook 007 worden, als ik de kans krijg sla ik het zeker niet af.. Ik heb op toneel / musical gezeten dus kan acteren. Eerst in de 1e klas zakte 007 een klein beetje af voor me, maar sinds ik steeds meer met forums doe is het helemaal terug. Ik heb bijv. een 007 forum - ( zie men profiel voor site ) - Nou genoeg getypt, ik geef je Bondgroeten PS: Jorge_F, heb je nog tijd gehad voor men bondsign. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik ben de enige Bondfan die nog bijna niet de dvd's heeft, ik heb The Living Daylights op band, en ik heb net Goldeneye en DAD gekregen ( Die Another Day ). Zelf wil ik om de 4 weken 2 dvd's kopen over 007. Ook ga ik boeken lezen van Ian Fleming in de vakantie of Bloodfever. Ik was vroeger echt Bondfan, ik dacht zelfs dat hij echt bestond... Enz. vroeger wou ik ook 007 worden, als ik de kans krijg sla ik het zeker niet af.. Ik heb op toneel / musical gezeten dus kan acteren. Eerst in de 1e klas zakte 007 een klein beetje af voor me, maar sinds ik steeds meer met forums doe is het helemaal terug. Ik heb bijv. een 007 forum - ( zie men profiel voor site ) - Nou genoeg getypt, ik geef je Bondgroeten PS: Jorge_F, heb je nog tijd gehad voor men bondsign. Ik had er nog geen tijd voor gehad maar zal het nu ff gaan proberen. Ik heb trouwens ook de documentaire van 007, The James Bond Story. Je kan wel zeggen dat ik een bondfan ben dus . Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) kom je dan eens kijken naar het nieuwe forum zie pm... Waar woon je, dan kan ik ze even 'lenen' Bewerkt: 14 maart 2006 door Grove St. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.