Dizzee Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Geen Tech voor mij. Rate mijn nieuwe signature. Ik vind hem zelf best aardig gelukt. Vooral de animatie ben ik wel trots op. (heb er wel een tut moeten voor volgen, maarja. ) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Zo, dat ziet er erg mooi uit, Dizzee. Zit er trouwens een border om? Heb je misschien ook de link naar die tut, ik wil het namelijk zelf ook wel eens proberen. Voor deze signature geef ik je een 9,2/10. KUTGW Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ja er zit een lichtpaarse border om. Donkere achtergrond aangeraden. Ik kijk wel ff voor die tut @ Synchro Heb ik al gedaan. Reageren
Synchro Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Als je snel kijkt zie totaal niet de animatie he Naarmate dat ik hem wel mooi vind , heel mooi. De achtergrond past uitstekend bij de render naar mijn mening. Als designer zie je er een border om , naar mijn ogen zie ik er toch een. De text z past er ook goed bij. Alles bij elkaar , is het een dikke 9! Als ik jou was zou ik hem inzenden bij de SOTW. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.