Barcelona Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Ik wilt mischien die games kopen, maar wat is de moeilijksheidgraad van het spel, is het wel goede game zonder bugs? Is het een spel om op trots te zijn? Ik wilt graag jullie mening zien en mischien koop ik met positieve meningen de spellen wel. Bewerkt: 6 februari 2006 door Barcelona Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik kan jou alleen wat vertellen over Gun. Ik heb deze namelijk op de PS2. Het is eigenlijk niet zo'n heel moeilijk spel. De missies zijn daar in tegen wel heel erg mooi vind ik. En je bent vrij in het spel. Je kunt vrij rond lopen. En je hebt Side missions. Over bugs gesprokken. Ik heb er heel weinig gezien. Ik kan er nu niet 1 bedenken. Ik vind dat het zeker een spel is waar je trots op mag zijn. Dat ben ik namelijk ook. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik heb ze beide voor pc, en zijn zeker de moeite waard, ik vind Gun wat aan de makkelijke kant, al zitten er wel wat lastige stukjes in waar je even je verstand bij moet gebruiken, maar als je alles hebt uitgespeeld is het ook echt gedaan er is dan niks meer te doen, of je moet ervan houden om een beetje rond te rijden op je paard.. Prijs: €29,95 Dan Brothers in Arms, is alweer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb, maar de grapisch zijn echt super! Ik zelf vind het richten en raken met je geweer ontzettend moeilijk, uitdaging dus! Natuurlijk is dit spel moeilijker als Gun, ik denk dat je hiermee wel even zoet bent vooral als je op de hoogste moeilijkheidsgraad(?) speelt, wat bugs betreft daar let ik niet eens op.. sorry Prijs: €9,95, je krijgt zeker waar voor je geld! Voor minder dan €40,- 2 topspellen! Reageren
Backsmash Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 ik heb gun gespeeld. ik denk dat ik wel met mazzeltje mee kan gaan. het is een vrij leuk spel, soms schop je je paard nogal snel dood. de graphics zijn ook best mooi, en het free roaming is ook goed. verder vond ik wel dat het hoofd verhaal vrij kort was. ik had hem in de zomer vakantie, dus hele dagen vrij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.