Jump to content

die vliegscholen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik moet nu alle $ doen. dat zijn allemaal scholen. 1 school heb ik al voledig gedaan maar dan staat dat $ er nog altijd!

wat is eigenlijk de bedoeling?

Geplaatst:

De bedoeling is dat je alle scholen doet en minstens op brons uitspeelt. Dus de bootschool, de rijschool, de motorschool en de vliegschool. Ze tellen allemaal mee om de 100% te halen en de vliegschool moet je zelfs uitspelen voor de verhaalslijn (anders komen er gewoon geen nieuwe missies). De dollartekens blijven bij mij ook staan als alles uitgespeeld is, anderen beweren dat ze dan verdwijnen. In ieder geval: je moet alle scholen doen. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

GTA-Sheep mooie beschrijving, maar volgens mij bedoeld hij dit.

ik moet nu alle $ doen. dat zijn allemaal scholen. 1 school heb ik al voledig gedaan maar dan staat dat $ er nog altijd!

wat is eigenlijk de bedoeling?

Die rode $ dat op de radar staat aangegeven en je bent er heel ver vanaf is de autoschool. Door deze school te halen unlock je nieuwe missies. Je krijgt er dan vier extra missies in San Fierro doen. Zolang je de autoschool nog niet gehaald hebt, verdwijnt dat $ niet van de kaart.

Deze missies unlock je:

• Zeroing In
  • Test Drive
  • Custums Fast Track
  • Puncture Wounds

Hier kun je lezen hoe de missies gaan. Hier:

http://nl.wikigta.org/index.php/San_Fierro...g_Cars_Missions

>>> Door GTA-Sheep: Als we jou toch niet hadden<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...