Talietje Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 wil er iemand me alsjeblieft tips geven hoe je het best doet. ik haal het elke keer wel , maar dan ben ik te laat. enb hoeveel min. heb je er eigenlijk voor? Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ok hier komt ie: - Je hebt 120 seconden de tijd om minstens brons te halen, voor goud denk ik zo'n 90-100 seconden... - Als je in de bochten gaat, kan je best even remmen want als je te snel gaat is de kans groot dat de wagen gaat slippen. - Hou het aankomende verkeer goed in de gaten, want sommigen kunnen juist voor je neus gaan draaien en dan zit je er knal tegen. - Je kan het beste ook alle onderdelen voor City Slicking goud hebben, want door goud te halen krijg je elke keer driving skill bij en wordt de wagen makkelijker bestuurbaar (minder slippen) - En voor de rest, sja... Veel oefenen.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Als je bij dat rode ding bent aangekomen, moet je niet de route rijden die ze voor jou hebben aangewezen. Als je dus door dat ding bent gegaan, neem dan dezelfde route terug. Dan haal je gemakkelijk onder de 110 seconden! Probeer ook zoveel mogelijk over de rails waar de tram rijdt te rijden. Daar rijdt namelijk helemaal geen verkeer en kun je makkelijk snel racen. Zonder auto's te hoeven ontwijken. Hier is even een kaartje, hoe je ongeveer moet rijden. Rood is hoe je heen moet rijden, blauw hoe terug. Reageren
Berrus Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 je mag ook gerust schade hebben hoor, zolang je maar niet stil komt te staan want dan houd de tijd automatisch op. Gewoon door blijven knallen. Ik had ook allemaal deuken in de auto en miste de voorbumper maar ik zat wel onder de tijd. Schade zat precies op de grens Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Je moet proberen een binnendoor weg te nemen EN de weg die je heengegaan bent ook terug gaan Teminste heb ik gedaan Markolie Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 je mag ook gerust schade hebben hoor, zolang je maar niet stil komt te staan want dan houd de tijd automatisch op.Gewoon door blijven knallen. Ik had ook allemaal deuken in de auto en miste de voorbumper maar ik zat wel onder de tijd. Schade zat precies op de grens Je mag geen schade hebben hoor. Dan gaan er punten af, en voor goud heb je 100% punten nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.