::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Ik heb al verschillende Mods toegevoegd en die deden het allemaal. Maar toen ik Gta Vice City Reborn1 had ingevoegd, deed ie het niet meer!! Ik heb ook de Main.scm enz. verandert, dus moet ik vice city weer helemaal opnieuw installeren. dit heb ik al een paar keer meer gebrobeert, maar het werkt maar niet. Moet ik daarvoor Deel 2 ook downloaden? The Hawk Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 gek, bij mij doet juist reborn part 2 ht niet. wel liggen er stukken van in het water aar daar kan je niet komen. :angry: Reageren
Eclipse Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 ja bij mij doet hij eht ook niet @ the hawk...het kan best dat sommige mods niet samenwerken...bijv als ze allebei hetzelfde bestand replacen...dan ontbreekt er info voor de mod die er als instond..het beste is om gewoon maar 1 mod te installeren Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Bij mij deet gta reborn part 1 het ook niet een gta reborn part 2 ook niet terwijl ik geen andere mod heb geinstalleerd of andere auto's erin heb gezet Reageren
Eclipse Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 dan heb je hem denk ik niet goed geinstalleerd...want bij mij en andere mensen doet hij het gewoon...leest de readmy nog maar eens goed door Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 (bewerkt) heb ik gedaan, maar zoals ik al zei, liggen er alleen wat delen onderwater en zijn dus onbereikbaar (deel 2, want deel 1 doet het wel goed) Bewerkt: 7 september 2004 door fa_leuk_en_lollig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.