Jump to content

harry potter en de vuurbeker

Recommended Posts

Geplaatst:

is hij beter dan deel 3 is hij de moeite waard om tee kopen en speelt hij fijner? kwil graag van jullie de mening over deze game bvd

Geplaatst:

Raten? Volgens mij vraagt Kuyt gewoon aan ons of Harry Potter & De Vuurbeker de moeite van het kopen waard is. Met andere woorden: aan de hand van deze info beslist hij of hij hem wel/niet koopt (denk ik).....ik heb het spel niet, dus verwacht van mij geen mening :engel:

Geplaatst:
Raten? Volgens mij vraagt Kuyt gewoon aan ons of Harry Potter & De Vuurbeker de moeite van het kopen waard is. Met andere woorden: aan de hand van deze info beslist hij of hij hem wel/niet koopt (denk ik).....ik heb het spel niet, dus verwacht van mij geen mening :engel:

http://www.gamershell.com/pc/harry_potter_...creenshots.html

en de demo heb ik ook gespeeld aleen was dat te kort om te ordelen want je moet aleen maar stenen en bomen verslepen !

Geplaatst:

Ik bedoelde om te beoordelen :D

Geplaatst:

ik vind hem persoonlijk iets slechter omdat je de missies niet achtereenvolgens speelt je moet levels vrij spelen enzo verder maar voor de rest is het een prima game :)

Geplaatst:
Op Gamerankings krijgt deze op de Xbox een 75. Wel hoger dan de andere delen trouwens.

nou ik zeg niet dat het een slecht spel is ik geef er gewoon MIJN gedacht over en in mijn ogen is hij iets slechter :)

Geplaatst:

Op Gamerankings krijgt deze op de Xbox een 75. Wel hoger dan de andere delen trouwens.

nou ik zeg niet dat het een slecht spel is ik geef er gewoon MIJN gedacht over en in mijn ogen is hij iets slechter :)

Het was niet op jou gericht. Jij hebt natuurlijk jou eigen mening over dit spel.

Geplaatst:

Het was niet op jou gericht. Jij hebt natuurlijk jou eigen mening over dit spel.

[

aleen je moet steeds 78 minuten w8ten :( weet iemand een andere site of als we alemaal 1 part downen en uploaden via filefront ofzo gaat het sneller _O_

Geplaatst:

aleen je moet steeds 78 minuten w8ten :( weet iemand een andere site of als we alemaal 1 part downen en uploaden via filefront ofzo gaat het sneller _O_

edit: kheb de eerste 5 parts

Geplaatst:
De oude hp's vind ik veel mooier dan de nieuwe niet veel maar toch iets.

oke kweet niet hoe deel 4 is duzz meningen ? :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

ik had hem. weer verweiderd. ik vond hem bar slecht. de graphics zijn best mooi, maar veel bugs, het speelt niet lekker, in de vorige delen moest je een bepaalde beweging maken om een toverspreuk uit te spreken. nu moet dat niet. je drukt gewoon op x ofzo en hij doet een spreuk die moet. verder komen er op het ene moment te weinig vijanden en daarna weer teveel. ik zou hem niet kopen ofzo.

wat screens van punten toen ik niet meer verder kwam.

screen 1

screen 2

screen 3

er staan wel kringetjes op van waar ik naartoe moest

Bewerkt: door Backsmash

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...