gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ik vindt hem wel leuk maar ik ga hem niet kopen omdat ik het wel een beetje saai vindt Reageren
SamShine Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Sorry, je bumpt een topic van twee maanden. Als iemand zoiets vraagt heeft diegene na twee maanden wel heeft beslist of hij het spel wel of niet wou kopen. Je post is dus een beetje overbodig! Let voortaan op de datum Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Alle games van Harry Potter zijn gewoon saai, je wordt er te zenuwachtig van. Bewerkt: 14 juli 2006 door Syfes Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb m 1 keer gespeeld en hij si wel vet, ook omdat je met alle 3 die tovernaartjes speelt Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Ik heb m 1 keer gespeeld en hij si wel vet, ook omdat je met alle 3 die tovernaartjes speelt Dat vind ik juist dom als met drie peten moet dat is vervelend je moet nog je wapen pakken of spreuken andere bij echte goeie fight games moet je gewoon op de knoppen drukken en ze doen al een truckje harry potter en de vuurbeker is echt wel saai hoor Bewerkt: 14 juli 2006 door Syfes Reageren
martje Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) haha deze heb ik ook net ben best wel ver na mijn idee soms wel ff moeilijk wat je niet verwacht eerlijk gezegd Bewerkt: 11 februari 2007 door martje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.