Typhoon Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Giorgo dit is een hele mooie! Vooral die nieuwe style is mooi! Mijn stem Giorgo
DaBeast Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik vind ze allebij even mooi, maar ik moet toch iets kiezen en deed iene miene mutte . Vote to General Lee
Darth Maul Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik stem op general lee hij heeft een mooiere sig vind ik dan giorgo.
Velaro Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 General Lee. Ik vind de achtergrond van Giorgo's sig niet zo mooi,bij GL past die namelijk heel goed bij de render.
Dizzee Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Mijn stem gaat naar Giorgo. Die van general lee is gewoontjes en die van giorgo vind ik wel origineel..
Ruurd31 Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Wouw, die van Giorgo sprak me meteen aan. Heel flitsend, en er zit heel veel werk in. Als General Lee nog een stoere achtergrond gedaan had ging mijn stem daarna toe. Maar die van Giorgo steekt er dit keer met kop en schouders boven uit Stem Giorgo Bewerkt: 9 februari 2006 door Ruurd31
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Giorgo.Die van general lee is gewoontjes en die van giorgo vind ik wel origineel.. Hier sluit ik me bij aan. Stem: Giorgo Bewerkt: 9 februari 2006 door -Matthijs-
-Niels- Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Giorgo...die heeft alles in blokjes, waar ik best van hou. Ook de background vind ik erg mooi geworden. General Lee...er is niets gedaan met het plaatje...niets ingebrusht enzo, en de background kon wat beter Mijn stem gaat toch naar: Giorgo
Giorgo Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ronnie, ik zei toch dat ik je ging terugpakken . Nou het is 11-7. Ik Pm wel de juiste moderator hiervoor. Het was leuk om met je te battelen GL.
Slimm Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Battle afgelopen, giorgo heeft gewonnen. 1 Punt voor jou, een eraf voor GL. Closed.
Recommended Posts