Thabit Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Blast Blue Preview Blast Fire Preview Blast Green Preview Blast Magenta Preview Blast Red Preview De 'Blast Serie' is helemaal door mijzelf gemaakt. Bewerkt: 8 februari 2006 door Thabit Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Erg mooi, welke brushes gebruik je daarvoor? Reageren
Thabit Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Edit: Link weggehaald, mazzel gehad als je hem wel hebt gezien . Bewerkt: 7 februari 2006 door Thabit Reageren
ViceAgent Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (..)Blast Magneta Preview (..) Allemaal zeer mooie achtergronden, niet echt veel op- of aanmerkingen op. De 'Blast Fire' is zeer mooi! Die vind ik het mooiste gelukt, gewoon om dat de kleur goed bij deze Brush past. Die quote heb ik trouwens gemaakt omdat het volgens mij magenta is. Bij magneta dacht ik eerlijk gezegd aan iets blauwgrijzigs. (Magneet). Tschüs! Reageren
Thabit Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Die quote heb ik trouwens gemaakt omdat het volgens mij magenta is. Bijmagneta dacht ik eerlijk gezegd aan iets blauwgrijzigs. (Magneet). Tschüs! Edited.. Magenta is dan dus paars Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Zeer mooie Bg's Zeker mooi als sign achtergrondje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.