P-Jamma Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Yow mensen, aangezien ik m'n naam heb veranderd van: Nasty-Toilet-Man naar: P-Jamma, natuurlijk ook een nieuwe Sig ... Ik vind hem zelf in ieder geval goed gelukt, Raten please : Bewerkt: 6 februari 2006 door P-Jamma Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Er vet! een 8 echt heel mooi gedaan... het lijken net echte scheuren! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Thx, heb nu de "Drop Shadow" toegepast, als verbetering... Ziet er wat mooier uit, en lijkt het alsof de letters iets boven de achtergrond "zweven"... Reageren
Ferre Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Mooi gemaakt! Maar ik vind zelf een vierkant plaatje niet echt iets voor in een handtekening, hoewel er wel een stuk omheen zit. Maar ik vind hem wel een 8,5/10 waard, vooral dat scheurige effect Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 hoewel er wel een stuk omheen zit. Dat stuk zie je niet als je de PopOrange gebruikt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Lettertype: 9 Render: Zie lettertype Border: 8,5 Achtergrond: 9 Overig dingen: 9,5 Totaal: 9 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) @ Ferre, er zit inderdaad een stuk rondomheen, alleen dat is de achtergrondkleur van de Pop Orange Skin, aangezien de meeste mensen die gebruiken ... Alleen helaas, komt het er dan bij andere Skins minder mooi uit te zien ... Bewerkt: 6 februari 2006 door P-Jamma Reageren
Eli R Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Eh, ik zie iets wat net wat lichter is al het popOrange skin. Maar toch, wel grappig gedaan, 8/10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Eh, ik zie iets wat net wat lichter is al het popOrange skin. Maar toch, wel grappig gedaan, 8/10 Jah, dat hij lichter is, krijg je altijd... ik weet niet of het ook zo is, of dat het zo lijkt, aangezien het toch precies dezelfde kleur is, die ik voor de achtergrond gebruikt heb ... Ik kan de volgende keer ook proberen een transperante achtergrond te gebruiken... Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Maar waarom maak je dat stuk dan niet even transparant ? Even selecteren en gummen en het is klaar. 1 Minuutje werk misschien. Maargoed ontopic ik vind hem erg mooi van die ''oude asphalt stijl''. Je hebt er wel werk ingestoken denk ik. Reageren
Ferre Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 @ Ferre, er zit inderdaad een stuk rondomheen, alleen dat is de achtergrondkleur van de Pop Orange Skin, aangezien de meeste mensen die gebruiken ...Alleen helaas, komt het er dan bij andere Skins minder mooi uit te zien ... Ach so! Want ik gebruikt de GTI skin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.