juleswijers Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Hallo mensen, de motormissies lukken mij maar niet. Steeds knal ik weer ergens tegen aan zodat hij ontsnapt. Wil er iemand misschien Gray Imports voor mij halen? Alvast bedankt! Jules GTASAsf3.b
Ruurd31 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Doe ik wel Mission Passed! Beloning: Geen Cheats/mods gebruikt: Nee Savegame: In bijlage Veel succes verder. Hier nog even een leuke screen van die man die ik vermoorden moest !! >>> Door Dizzee: Goh, beetje mijn idee afpakken. Ik deed juist hetzelfde in het official savegame topic met die gast uit Badlands. Ohja hier kan een slotje op.. <<< Bewerkt: 6 februari 2006 door Dizzee
juleswijers Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ok, heel erg bedankt! (enne, leuke screen! verdient die gozer, ik kon hem al niet neerschieten toen hij nog in z'n kantoortje zat ) snap trouwens niet hoe jullie sommige missies zo snel kunnen halen...
Recommended Posts