qbdown Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, Heeft iemand voor mij een saved game na achter steeg 1 ??? zodat ik dus achtersteeg 2 kan spelen ??? Want namelijk als ik met lance naar zijn auto toe ga in achter steeg 1 loopt het spel vast ??? Heeft iemand een saved game ???? Alvast bedankt ..! Robbin237 Bewerkt: 6 februari 2006 door Robbin237 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Ehm, achtersteeg 1 en 2? Kan je misschien wat duidelijker zijn? Misschien kan je even kijken wat de naam is van de missie, want zo is het erg moeilijk om je te helpen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Hebben jullie dan misschien ergens een mission list van Vice City ???? Bijna bij de eerste missie als je begint krijg je na de missie van kent paul (Van de disco) de achtersteeg missie Bewerkt: 6 februari 2006 door Robbin237 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Jahoor, kijk ===>HIER<=== maar even. Alles over Vice City is overigens te vinden op www.wikigta.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Deze missie krijg ik niet uit: Back Alley Brawl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Uitleg . Het is trouwens niet moeilijk, als je met cheats doet moet je gewoon al die koks neerschieten, er is geen moeilijkheid aan! Als je dit niet lukt, hoe wil je dan de rest van Vice City spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Jahoor, kijk ===>HIER<=== maar even.Alles over Vice City is overigens te vinden op www.wikigta.nl Was het niet www.wikigta.org??? ik weet het niet zeker hoor. Maar voor deze missie moet je ten eerste de hele tijd de knop van lopen inhouden, en en dan heb je de mogenlijkheid voor de mannetjes af te schieten, oftwel gewoon weg te lopen naar de auto (dit vind ik het gemakelijkst) gta-freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta mega fan Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 maar zijn spel loopt vast hoe kan die die mannetjes neerpaffen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk__l Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 ey Robbin237, als je ff jou savegame hier neer wilt zetten dan wil ik hem wel ff voor je doen. GTAFAN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 ey Robbin237,als je ff jou savegame hier neer wilt zetten dan wil ik hem wel ff voor je doen. GTAFAN Nee, daarvoor is een speciaal topic aangemaakt. ===>HIER<=== kan je je savegame plaatsen, lees de eerste post even voor de regels en uitleg. Dat kan alleen als je Vice City op de pc speelt, het kan helaas niet als het spel op de ps2 of xbox speelt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk__l Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 srry dat bedoelde ik ook GTAFAN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 ik ken dit probleem mijn oom heeft m illegaal maar zijn geluid doet t niet hij kan alleen het spel spelen zonder geluid, en met die missie als je dan in de auto stapt zegt lance wat. Maar omdat er geen geluid is loopt het spel vast! Ik weet niet of jij hem illegaal hept Robbin, anders moet je hem gewoon kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.