Jump to content

Kan niet door de missie achtersteeg 1 komen


qbdown

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Heeft iemand voor mij een saved game na achter steeg 1 ??? zodat ik dus achtersteeg 2 kan spelen ???

Want namelijk als ik met lance naar zijn auto toe ga in achter steeg 1 loopt het spel vast ???

Heeft iemand een saved game ????

Alvast bedankt ..! :D

Robbin237

Bewerkt: door Robbin237
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dan misschien ergens een mission list van Vice City ????

Bijna bij de eerste missie als je begint krijg je na de missie van kent paul (Van de disco) de achtersteeg missie

Bewerkt: door Robbin237
Link to comment
Delen op andere websites

Jahoor, kijk ===>HIER<=== maar even.

Alles over Vice City is overigens te vinden op www.wikigta.nl

Was het niet www.wikigta.org??? ik weet het niet zeker hoor. Maar voor deze missie moet je ten eerste de hele tijd de knop van lopen inhouden, en en dan heb je de mogenlijkheid voor de mannetjes af te schieten, oftwel gewoon weg te lopen naar de auto (dit vind ik het gemakelijkst)

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ey Robbin237,

als je ff jou savegame hier neer wilt zetten dan wil ik hem wel ff voor je doen. :*D

GTAFAN

Nee, daarvoor is een speciaal topic aangemaakt. ===>HIER<=== kan je je savegame plaatsen, lees de eerste post even voor de regels en uitleg.

Dat kan alleen als je Vice City op de pc speelt, het kan helaas niet als het spel op de ps2 of xbox speelt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

ik ken dit probleem :Y mijn oom heeft m illegaal :duh: maar zijn geluid doet t niet hij kan alleen het spel spelen zonder geluid, en met die missie als je dan in de auto stapt zegt lance wat. Maar omdat er geen geluid is loopt het spel vast! Ik weet niet of jij hem illegaal hept Robbin, anders moet je hem gewoon kopen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...