Thabit Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik vind hem zelf niet helemaal mooi, mja.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Erg vet gemaakt, alleen die tekst is lelijk een 7/10 Reageren
Koopa Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik vind de kleuren een beetje te vel, en de tekst is niet zo mooi. 6,5/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Zonder render en zonder tekst, is het een 9 waard. Ik vind die achtergrond echt prachtig. Het heeft een glas achtig effect, de kleur is mooi alleen dan is het echt prachtig. Jammer van de tekst, ik zelf ben er ook niet goed in maar ik weet wel wat mooi en niet mooi is. Ik zou een strakke font nemen iets moderns voor deze signature. Die render daar kan nog wel het één en ander aan gesleutelt worden. Ik vind hem niet helemaal perfect, het geeft een saaie uitstraling. Op dit moment geef ik je een 7, omdat ik die achtergrond erg mooi vind. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Lettertype: 7,5 Render: 7,5 Border: 8 Achtergrond: 7,75 Overig dingen: 7,625 Totaal: 7,675 Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Mooi om heel snel met je ogen langs te gaan, niet mooi als je aandachtig kijkt... letters niet mooi... maar toch een 6,5 waard! Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Een hele verbetering! ga zo door een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.