Jump to content

Most Wanted Games

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Simpel topic; typ gewoon in een top 5, 10, 25 of jou het meeste bevalt welke games jij het meest naar uit kijkt en schrijf er bij waarom. Next gen titels doen gewoon mee. Dit is mijn lijstje in ieder geval:

1. Grand Theft Auto 4 - PS3

Tja, zal ik het nog eens uitleggen? In het kort dan maar: de oneindige speelduur.

2. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - PS3

Fock Splinter Cell en andere stealth games, dit is de shit! De beste stealth serie ooit gemaakt komt nu met een splinternieuw vervolg. Dat Hideo Kojima het nog steeds heeft weten we van het vorige deel. De nieuwe trailer was trouwens heilig!

3. The Legend of Zelda: Twilight Princess - NGC

De cell shaded engine die we kennen uit The Legend of Zelda: The Windwaker was leuk, alleen ik verlang nu toch echt weer terug naar die (oude) sfeer van Ocarina of Time, één van mijn favoriete games aller tijden. Dat Nintendo deze game al een paar keer voor een flinke tijd heeft uitgesteld is alleen maar goed.

4. Grand Theft Auto PSP (werktitel) - PSP

Zelfde als Grand Theft Auto 4 alleen dan is Grand Theft Auto 4 (véél) grootschaliger.

5. Resident Evil 5 - PS3

Resident Evil 4 was voor mij toch wel één van de beste games van 2005. Nu komt er een vervolg, de screenshots die zijn uitgebracht zijn meesterlijk, kortom; ik heb geen nachtrust meer.

Nu jullie nog ;)

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst: (bewerkt)

Resident Evil 5 wordt gewoon 0wnage al komt in die jaar GTA 4 uit.

Resident Evil 5 en Grand Theft Auto 4 kijk ik naar uit. Das 1 en 2

3 Fifa 2007

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

1. Pro Evolution Soccer 6 PS3

Ik hou van de PES serie, ik snak naar dit vervolg :puh:

2. Grand Theft Auto 4 PS3

GTA is een geweldige game, ik denk dat jullie me wel begrijpen!

3. Grand Theft Auto PSP2 PSP

Ik heb me (en nu nog steeds) erg vermaakt met LCS, ik verwacht dat met PSP2 ook te kunnen!

Geplaatst:

Pr Evo 6 kiijk ik ook erg naar uit, alleen is een beetje te standaard game (word elk jaar uitgebracht) voor in mijn top 5.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...