Jump to content

Codes


David22

Recommended Posts

Er is geen code voor een helicopter en je kan ze vinden op het tweede eiland en op Starfish island.Hier zijn de locaties:Op het dak van het politie bureau in Downtown op het dak van het vcn gebouw en op het dak van een safehuis in Downtown en op het dak van de villa op Starfish island.En welkom op het forum. :cya:

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, David. :)

Er bestaat geen cheat die een helicopter spawnt. Op WikiGTA kun je alle cheats vinden.

Echte helicopters zijn pas beschikbaar zodra je naar het tweede eiland kunt. Je kunt ze op een aantal plekken vinden, zoals op het dak van het Vercetti Estate, het Hyman Condo, VCN gebouw of Apartment 3C (Zie WikiGTA wanneer je deze gebouwen niet kent). In DownTown vind je een Police Maverick bovenop het politiebureau. Speciale helicopters krijg je als beloning voor het vinden van een bepaald aantal Hidden Packages.

Zie ook de zoekfunctie op het forum om meer te vinden over helicopters.

Link to comment
Delen op andere websites

En bestaan er codes voor geld??? :roll:
Lees nou even wat Lantyz hierboven geschreven heeft, op wikigta (er staat zelfs een link) kan je alle cheats van Vice City voor de pc, ps2 en xbox vinden.

Voor alle duidelijkheid, klik op deze: http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28GTA_Vice_City%29 link, en je zal het antwoord vinden ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nee... er is geen code voor een heli in gta vice city :N er komt er geloof ik ook geen wnt alle cheats zijn al uitgevonden. ik heb een link voor je waar je alle cheats die het doen en er op dit moment voor bestaan. >>>>>>>>>>>>www.gameinners.com<<<<<<<<<<<<<<

en wat je ook kan doen is een "spawn-trainer" downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Is het niet ook zo dat bepaalde cheats je stats rank lager maken (punten aftrekken)?

Helemaal correct, om nog even Pietje precies te zijn:

Bovenaan de statistics van GTA Vice City vind je de Criminal Rating (Je criminele rang) die je op dat moment hebt. Deze rank veranderd regelmatig. Hoe meer onheil je veroorzaakt, hoe hoger je rang wordt. Wanneer je cheats gebruikt, daalt je rang echter weer. Wanneer je tevel cheats gebruikt, kan je rang zelfs negatief worden!

Hieronder vind je welke Criminal Ratings je allemaal kunt krijgen.

Upstanding Citizen

Nobody Special

Litterer

Shoplifter

Vandal

Do boy

Pickpocket

Clepto

Snitch

Rat

Leece

Scam Artist

Trickster

Numbers Runner

Hustler

Bully

Riff-Raff

Scalawag

Ruffian

Outlaw

Thug

Drop Man

SA Goon

Goon

Jailbird

Ex-Con

Felon

Bag Man

Wiseguy

Wheelman

Hired Muscle

Hatchetman

Headhunter

Enforcer

Ronin

Fixer

Hitman

Associate

Butcher

Cleaner

Assassin

Consigliere

Made Man

Right-Hand Man

Executioner

Lieutenant

Underboss

Capo

Boss

Kingpin

Don

Godfather

Butcher

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik ken een paar codes, ik jullie één code.wapen cheat3:r1,r2,l1;links,beneden ,rechts,bovenen,dat dan nog één keer en je hebt je wapens:).

en wat heeft dit met een helicopter cheat te maken?

Ze vroegen om een helicopter cheat, en die is er helaas niet..

Tevens vind je alle cheats op wikiGTA

Ik denk dat hier trouwens slot opkan, maar dat moet een mod kiezen, maar volgens mij is de eerste vraag opgelost ;)

Op starfish eiland staat een helicopter helemaal bovenaan op de villa.Je betreed de inkom hal, en gaat zo alle trappen omhoog, tot je op het dak van de villa komt, en daar zul je een heli zien staan

Er zijn nog meer plaatsen, maar die vind je ook op wikiGTA

Succes ;)

Edit: Sorry dat ik topic bovenhaalde, maar iemand wou me niet geloven dat dit topic bestond..

In dit topic kan ie zien dat er idd geen cheats etc. voor bestaan :clown:

Bewerkt: door slimmeke1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
nee... er is geen code voor een heli in gta vice city :N er komt er geloof ik ook geen wnt alle cheats zijn al uitgevonden. ik heb een link voor je waar je alle cheats die het doen en er op dit moment voor bestaan. >>>>>>>>>>>>www.gameinners.com<<<<<<<<<<<<<<

en wat je ook kan doen is een "spawn-trainer" downloaden

Weet je zeker dat het geen www.gamewinners.com is?? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op GTAgames valt wel een trainer te downloaden (pizzadox 10+ dacht ik) waarmee je wel geld kunt krijgen, maar ik vind dit geen makkelijke trainer want je moet het numpad gebruiken om die code's te activeren.

Dit is zeer irritant met helikopter vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...