David22 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Hallo, Bestaat er voor GTA VC een code voor een helikopter en waar kan ik ze zonder code vinden? Als je me helpt ben ik je dankbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Er is geen code voor een helicopter en je kan ze vinden op het tweede eiland en op Starfish island.Hier zijn de locaties:Op het dak van het politie bureau in Downtown op het dak van het vcn gebouw en op het dak van een safehuis in Downtown en op het dak van de villa op Starfish island.En welkom op het forum. Bewerkt: 6 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Welkom op het forum, David. Er bestaat geen cheat die een helicopter spawnt. Op WikiGTA kun je alle cheats vinden. Echte helicopters zijn pas beschikbaar zodra je naar het tweede eiland kunt. Je kunt ze op een aantal plekken vinden, zoals op het dak van het Vercetti Estate, het Hyman Condo, VCN gebouw of Apartment 3C (Zie WikiGTA wanneer je deze gebouwen niet kent). In DownTown vind je een Police Maverick bovenop het politiebureau. Speciale helicopters krijg je als beloning voor het vinden van een bepaald aantal Hidden Packages. Zie ook de zoekfunctie op het forum om meer te vinden over helicopters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 En bestaan er codes voor geld??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 En bestaan er codes voor geld??? Lees nou even wat Lantyz hierboven geschreven heeft, op wikigta (er staat zelfs een link) kan je alle cheats van Vice City voor de pc, ps2 en xbox vinden. Voor alle duidelijkheid, klik op deze: http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28GTA_Vice_City%29 link, en je zal het antwoord vinden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2006 nee... er is geen code voor een heli in gta vice city er komt er geloof ik ook geen wnt alle cheats zijn al uitgevonden. ik heb een link voor je waar je alle cheats die het doen en er op dit moment voor bestaan. >>>>>>>>>>>>www.gameinners.com<<<<<<<<<<<<<< en wat je ook kan doen is een "spawn-trainer" downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NBgangsta Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 Is het niet ook zo dat bepaalde cheats je stats rank lager maken (punten aftrekken)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Is het niet ook zo dat bepaalde cheats je stats rank lager maken (punten aftrekken)? Helemaal correct, om nog even Pietje precies te zijn: Bovenaan de statistics van GTA Vice City vind je de Criminal Rating (Je criminele rang) die je op dat moment hebt. Deze rank veranderd regelmatig. Hoe meer onheil je veroorzaakt, hoe hoger je rang wordt. Wanneer je cheats gebruikt, daalt je rang echter weer. Wanneer je tevel cheats gebruikt, kan je rang zelfs negatief worden! Hieronder vind je welke Criminal Ratings je allemaal kunt krijgen. Upstanding Citizen Nobody Special Litterer Shoplifter Vandal Do boy Pickpocket Clepto Snitch Rat Leece Scam Artist Trickster Numbers Runner Hustler Bully Riff-Raff Scalawag Ruffian Outlaw Thug Drop Man SA Goon Goon Jailbird Ex-Con Felon Bag Man Wiseguy Wheelman Hired Muscle Hatchetman Headhunter Enforcer Ronin Fixer Hitman Associate Butcher Cleaner Assassin Consigliere Made Man Right-Hand Man Executioner Lieutenant Underboss Capo Boss Kingpin Don Godfather Butcher Bewerkt: 22 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 ja als je codes gebruikt gaan je stats omlaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik ken een paar codes, ik jullie één code.wapen cheat3:r1,r2,l1;links,beneden ,rechts,bovenen,dat dan nog één keer en je hebt je wapens:). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik ken een paar codes, ik jullie één code.wapen cheat3:r1,r2,l1;links,beneden ,rechts,bovenen,dat dan nog één keer en je hebt je wapens:). en wat heeft dit met een helicopter cheat te maken? Ze vroegen om een helicopter cheat, en die is er helaas niet.. Tevens vind je alle cheats op wikiGTA Ik denk dat hier trouwens slot opkan, maar dat moet een mod kiezen, maar volgens mij is de eerste vraag opgelost Op starfish eiland staat een helicopter helemaal bovenaan op de villa.Je betreed de inkom hal, en gaat zo alle trappen omhoog, tot je op het dak van de villa komt, en daar zul je een heli zien staan Er zijn nog meer plaatsen, maar die vind je ook op wikiGTA Succes Edit: Sorry dat ik topic bovenhaalde, maar iemand wou me niet geloven dat dit topic bestond.. In dit topic kan ie zien dat er idd geen cheats etc. voor bestaan Bewerkt: 15 juni 2006 door slimmeke1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 nee... er is geen code voor een heli in gta vice city er komt er geloof ik ook geen wnt alle cheats zijn al uitgevonden. ik heb een link voor je waar je alle cheats die het doen en er op dit moment voor bestaan. >>>>>>>>>>>>www.gameinners.com<<<<<<<<<<<<<< en wat je ook kan doen is een "spawn-trainer" downloaden Weet je zeker dat het geen www.gamewinners.com is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Op GTAgames valt wel een trainer te downloaden (pizzadox 10+ dacht ik) waarmee je wel geld kunt krijgen, maar ik vind dit geen makkelijke trainer want je moet het numpad gebruiken om die code's te activeren. Dit is zeer irritant met helikopter vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.