Jump to content

Missiebeschrijving

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie van de Triads

De missie: Tha Da Nang Thang.

Wu Zi Mu (ook wel Wuzi) wil een aantal immigranten bevrijden die in een tanker aan de baai opgesloten zitten. Na een cutscene, vertrekt CJ met een helikopter naar hoog boven de baai. Als de mist weggaat, krijg je een echt beeld van de schaal die is gebruikt. Je kan de omlijningen van de Garden Bridge, naar de rioolen, tot de eigenaardige pier. Als je de tanker berijkt, neemt CJ de rol van Schutter aan, schietend met granaten naar de huurlingen beneden. In een filmpje wordt de helikopter geraakt, en crasht de heli in de zee.

CJ zwemt weg van het wrak, en gaat op de tanker af. Het is er gigantisch en afgeladen met grote vrachtcontainers. CJ loopt geruisloos richting een onoplettende bewaker, en steekt hem neer met een mes. CJ pakt de bewakers shotgun. Je moet je dan een weg banen over de containers, gebruik makend van de mogelijkheid van hangen en jezelf optrekken aan balken. CJ eindigt op een platform, waar bewakers staan die elk een kant op kijken. Je kan dan iedereen kapot schieten met je shotgun, of allemaal geruisloos neersteken.

Daarna moet je je een weg banen de tanker in. CJ loopt dan tegen een aantal groepen van bewakers aan. Uiteindelijk, wanneer je de gevangenen berijkt, moet je het slot opblazen (Melchior, misschien is het echt waar  ) en ze vrijlaten. Voordat de missie compleet is, moet je met de persoon vechten, die de immigranten opgesloten had. Je maakt z’n bodyguards koud, en dan begint het ‘Katana-gevecht’ met hem. Wanneer je hem hebt vermoord is je missie compleet, en ben je $ 30,000 rijker.

Vertaald door Se7en

Geplaatst:

zoooo :D

se7en je hebt zoals gewoonlijk een mooi staaltje werk geleverd kerel :D

ongelooflijk een katana gevecht,en sloten opblazen :D

Geplaatst:

Dalijk weten we alle missie's al voodat San Andreas uit komt! dus rockstar moet niet teveel van dit soort missie's bekend maken

maar toch goed gedaan se7en

Geplaatst:
Dalijk weten we alle missie's al voodat San Andreas uit komt! dus rockstar moet niet teveel van dit soort missie's bekend maken

hahah ja strax komt een of andere programmeur, die zet ff met alle info over GTA zelf SA in elkaar

Geplaatst: (bewerkt)

lijkt me niet als SA 3x zo groot wordt als VC of GTA 3 dan zullen er ook wel meer missie's in zitten. En het is al veel werk voordat je die allemaal hebt beschreven dus laat staan alle missies van SA.

Edit: Oja en je kan het natuurlijk ook niet lezen :puh:;)

Bewerkt: door Q Dude
Geplaatst:

lijkt me niet als SA 3x zo groot wordt als VC of GTA 3 dan zullen er ook wel meer missie's in zitten. En het is al veel werk voordat je die allemaal hebt beschreven dus laat staan alle missies van SA.

Edit: Oja en je kan het natuurlijk ook niet lezen :puh:;)

bedoel je dat ik niet kan lezen? of wat bedoel je eigelijk? :blink: :huh:

Geplaatst:

Hij bedoelt dat het je eigen keus is wanneer je alle informatie over GTA SA leest, waardoor er iets van het verrassingselement weg is.

Geplaatst:

bedoel het idd zoals het lantyz het uitlegt.

nou en 150 missies vind ik best veel eigenlijk hoor (zou ze niet in mijn 1tje willen scripten :puh: )

Geplaatst:

Bovendien, als je alle missies te weten zou willen komen, moeten er dagelijks 2 (ong.) uitgegeven worden, en dan ook nog vertaald worden :o

Neuh, da's iets te veel.

Er zijn er nu vijf bekend, dat vind ik persoonlijk al veel

Geplaatst:
Bovendien, als je alle missies te weten zou willen komen, moeten er dagelijks 2 (ong.) uitgegeven worden, en dan ook nog vertaald worden :o

Neuh, da's iets te veel.

Er zijn er nu vijf bekend, dat vind ik persoonlijk al veel

!50 jemig dan zijn er veel zeg, zijn we wel effe mee bezig, en dan heb je nog de aparte missies, jeetje :huh:

Geplaatst:
Áls er vraag naar is kan ik Missie 5 (naam is waarschijnlijk Pimp My Ride) ook nog vertalen

ja please doe dat :o :o

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...