Arke Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Wie wil mij verder helpen met de Flying school missie? Ik ben nu al zolang aan 't proberen, tot nu toe lukt alleen opstijgen, dalen en landen, maar die bochten maken, dat is ècht te moeilijk... Ik speel het spel met de Hot Coffee Mod, maar zonder verdere cheats. Ik zie dat jullie veel mensen helpen, maar ik heb er niet veel met de Coffee Mod gezien, dus hopelijk zijn er wel mensen die dit ook hebben. Alvast bedankt! GTASAsf1.b
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Aangezien ik de Hot Coffe mod niet kan vinden laat ik hem aan iemand anders over Bewerkt: 6 februari 2006 door AmsterdamBoy
Arke Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Dat is niet erg! Iemand anders misschien? Ik kan die mod ook wel even uploaden ofzo, geen idee of hij nog te krijgen is, die was toen verboden ineens he...
KillerR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) wat gebeurd er met het bestand als je het upload en wat zij de risico's? want ik kan ook niet verder komen met de vliegschool (autoschool trouwens ook niet) maar ik heb geen verstand van uploaden Bewerkt: 11 februari 2006 door robertgta
Arke Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Als het jij niet verder komt met een bepaalde missie, dan kun je de file uploaden of als bijlage aan je bericht hangen. Iemand anders kan hem dan downloaden en speelt dat level voor je uit. En daarna zal hij de missie opslaan (als hij deze succesvol gespeeld heeft) en hem weer terugsturen via het forum. Er zitten geen risico's bij. Ik vrees dat niet veel mensen de Coffee Cup mod hebben, waardoor niemand mij kan helpen (tot nu toe)... Beetje duidelijk uitgelegd?
KillerR Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 goed uigelegd ik denk dat ik hem ook ga uploaden en een savegame aanvraag. Ik denk het....
Talietje Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 aan welke proef zit je? dan kan ik je misschien helpen.
Arke Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Is er echt niemand die mij verder kan helpen!?
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Is er echt niemand die mij verder kan helpen!? Welke hot coffee mod gebruik je? v1 v2? v2.1 ? Bewerkt: 15 februari 2006 door AmsterdamBoy
Arke Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Oh ja, sorry, helemaal vergeten, bedankt voor de tip!... :$ Ik gebruik Hot Coffee v2-1 Mod.
Dizzee Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Hier is jouw savegame terug, hij zit in de bijlage. Vliegschool gehaald, alles goud, dus de hunter spawnt nu op je vliegveld.
Arke Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Super! Dank je wel! Ik ben er heel blij mee, kan ik eindelijk weer verder (kep 6 weken vastgezeten in dat vliegtuigje ) >>> Door Dizzee: Graag gedaan hoor. Topic locked<<<
Recommended Posts