Jump to content

Computer/Laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat hebben jullie een vaste computer of een laptop ?

Wij hebben allebei de vaste pc is van mijn ouders en mijn zus en de laptop is van mij.

Ik wou een poll aanmaken maar snapte het niet echt.

Niels

Geplaatst:
Wat hebben jullie een vaste computer of een laptop ?

Wij hebben allebei de vaste pc is van mijn ouders en mijn zus en de laptop is van mij.

Ik wou een poll aanmaken maar snapte het niet echt.

Niels

moet ik een poll maken???

ik heb in elk geval een oude pc die niet vooruitgaat.

greetz roeiertje

Geplaatst:

Wij hebben thuis 3 computers. Ik en mijn broer één die elk op onze kamer staat (of toch bijna :clown:)

En ook ééntje beneden op het gelijkvloers voor mijn zusje en mijn ouders...

Mijn broer heeft wel ook een laptop..

Geplaatst:

Eentje op mijn kamer, een (bijna) exacte kopie van deze computer beneden, die is van mijn broertje. Verder nog een laptop van m'n vader, en een oude Dell (die ik nooit meer hoef te zien) op zolder.

Vind het wel goed zo...

Geplaatst:

Ik heb een computer, mn broertje, mn broer heeft een pc en een laptop, mn zusje, mn ouders hebben een laptop: Dat komt dus op 6 computers uit. :)

Geplaatst: (bewerkt)
wij hebben 4 computers,

en binnenkort heb ik een Ipaq 1915 (zoek maar eens op google)

Een palmtop of wat? Als je geen zakenman bent kan je daar toch niets mee aanvangen?

ontopic:

Wij hebben 2pc's:

• Pentium 133 Mhz (op mijn kamer, wordt niet gebruikt, als er internet zou op mogen zou ik hem wel gebruiken maarja, die ouders hé)
  • Pentium 2 (400 Mhz): deze staat in de living en wordt dagdagelijks gebruikt (meestal door mij :D)

Edit: beide pc's hebben we trouwens gratis en voor niks gekregen. Die Pentium 133 Mhz weet ik niet meer maar die Pentium 2 hebben we gekregen van een kennis die verantwoordelijk is voor de pc's op een universiteit.

Bewerkt: door VforV

wij hebben 4 computers,

en binnenkort heb ik een Ipaq 1915 (zoek maar eens op google)

Een palmtop of wat? Als je geen zakenman bent kan je daar toch niets mee aanvangen?

hij is heel handig voor draadloos internet je kan:

Internetten,

MSN'en,

spelletjes spelen (zoals AoE 1)

je hebt Word, Exel, Powerpoint

Tomtom Navigatie :puh:

en je kan bellen

Bewerkt: door Johan O.
Geplaatst:

Ik zit hier goed op mijn Asus laptop.

Overigens delen we die met drie mensen.

Misschien krijgen ik in een paar maanden een laptop voor mezelf, aangezien ik te veel ruimte in neem. :)

Geplaatst:

wij hebben 3 top pc/laptop:

- Een pc Packard Bell: pentium 4, 6 schijfen, brander, flatpanel, printer, speakers ingebouwd, 1e schijf meer dan 200 gb.. en dan nog de andere schijfen :puh: , usb porten

- een HP ook een topper, usb porten, 156 gb meerder schijfen etc.

- laptop HP ook een topper!

Een leuk maar erg duur spulletje hebben we hier staan :bier:

Ehm ja en nu de specs?

Met schijfen en porten kunnen we niet veel?

Wat is de MHZ/GHZ,Ram,GFX van die p.c's?

Bewerkt: door W1ckeD
Geplaatst:

Weet ik niet uit me kop :bonk: Maar toen ik hem kocht 1 jaar geleden, was alles nieuw! dus een top pc qua videocard en specs..

Geplaatst:

Wij hebben thuis 7 PC's. Mijn vader heeft een eigen, en mijn zus ook. Mijn broertje, zusje en ik delen samen een computer. Daar kunnen de nieuwste spellen op. Ik zelf heb ook nog een internet PC, deze is nog redelijk snel. Verder wil ik later iets met computers doen, dus heb ik 2 pruts PC's. Tot nu toe doen ze het nog, alhoewel ik al veel geprutst heb.

Als ik een voorkeur tussen laptop en desktop moet maken is die moeilijk. Ik zou kiezen voor een desktop, dat is het meeste op gamen gericht. Laptop is handig voor op vakantie of als je een dagje weg gaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...